رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی تاکید کرد: بیشتر باورها درباره املاک تملیک شده بانک ها، اشتباه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خداداد افشاریان در اختتامه دوره دانش افزایی داوران فدراسیون فوتبال بار دیگر از این قشر دفاع کرد.
جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، می‌گوید این نهاد خود را پایبند به حمایت از اکوسیستم فوتبال باشگاهی می‌داند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: حضور دانش‌آموزان به‌ عنوان رزمنده و وجود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز معنادار است و این نشان می‌دهد که بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و در خصوص برخورد با برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون داریم.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: اگر زوایای مختلف حقوقی در نیروهای مسلح ما به خوبی آموزش داده شود قطعا در نگارش هر نوع قراردادی تجدیدنظر می‌شود.
تاکید خیلی‌ها برای استفاده از میوه به خاطر بهره‌مندی از فیبر آن است، در حالی که میزان فیبر موجود در سبزیجات بسیار بیشتر از میوه‌هاست. اما علاوه بر فیبر، میوه سرشار از املاح و ویتامین‌هاست و بدن برای حفظ سلامت خود به آن‌ها احتیاج دارد. طوری که کمبود این مواد ضروری، سلامت را به مخاطره می‌اندازد و به سختی می‌توان جایگزینی برایشان پیدا کرد.
با گذشت زمان و افزایش هزینه خرید املاک مسکونی، به مروز شاهد آن بوده ایم که بسیاری از این املاک تغییر کاربری داده و به املاک غیر مسکونی اعم از تجاری و اداری تبدیل شدند.این وضع در حالی است که در بسیاری از قوانین موجود، تغییر کاربری ممنوع و غیرقانونی تلقی شده است و در صورتی که چنین چیزی به شهرداری و مسئولان مربوطه گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می گیرد.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش، توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه ای خود را برای رفع تهدیدات و افزایش تعاملات سیاسی، امنیتی و نظامی به کار خواهد بست و این آمادگی از طرف ارتش وجود دارد که در پیگیری منافع کشور، شما جهادگران عرصه دیپلماسی را همراهی کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر همه به عاقبت رفتار، گفتار و کردار خود بیاندیشند شاهد این حجم از مشکلات نخواهیم بود، بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل این است که به عاقبت کار خود نمی‌اندیشیم.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان راهکار ساماندهی بازار مسکن را تکمیل سامانه املاک و اسکان می‌دانند؛ اما بسیاری از دستگاه‌ها وظایف خود را در این راستا انجام نداده اند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور ریشه فرهنگی دارد و روحیه مجاهدت و فعالیت اقتصادی نیاز به فرهنگ‌سازی و تلاش قشر فرهنگی دارد.
توت میوه‌ای خوشمزه و شیرین است که می‌توان از آن به عنوان شیرین‌کننده کیک، شیرینی و غذا‌ها استفاده کرد. توت سفید یکی از انواع رایج و پراستفاده توت است که به صورت خشک یا تازه مصرف می‌شود. خواص توت خشک بسیار زیاد بوده و این میوه به عنوان یک خوراکی سرشار از کالری و مقوی در نظر گرفته می‌شود که حاوی مواد مغذی نظیر املاح معدنی، فیبر، آنتی اکسیدان‌ها، انواع ویتامین و پکتین است.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
یک استاد دانشگاه گفت: برخی بانک‌ها، دستگاه‌ها و افراد واحدهای مسکونی و املاک تجاری و اداری بسیاری را به منظور سرمایه‌گذاری در اختیار گرفته و به نوعی احتکار کرده‌اند که این عامل باعث شده مسکن و محیط کسب و کار فعالیت مناسب از دسترس خارج شود.
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
بادام زمینی طبیعتی متعادل دارد. چاق کننده، مقوی و بسیار مغذی است. دارای پروتئین و املاح معدنی فراوانی بوده و سبب تقویت قوای مغزی و حافظه می‌شود. بادام زمینی سرشار از ماده‌ای به نام کولین است که در ساخت واسطه شیمیایی مؤثر در حافظه به کار می‌رود. با مصرف مواد غذایی حاوی کولین تا حدی می‌توان کمبود واسطه شیمیایی استیل کولین ناشی از سالمندی را جبران کرد و با کاهش حافظه مقابله کرد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۸۵ میلیون ایرانی ناظر اتاق شیشه‌ای مولدسازی هستند، گفت: نیازی به فروش برخی اموال نیست زیرا بسیاری از املاک امکان مولدسازی و تبدیل به واحدهای سرمایه‌گذاری را دارند.
آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های قرمز در انتقال اکسیژن به تمام سلول‌های بدن نقش اساسی دارند و به رشد و ترمیم مطلوب بافت‌ها نیز کمک می‌کنند. از همین‌رو، بسیاری از افرادی که دچار کم‌خونی فقر آهن هستند دچار علائم خستگی و بی‌حالی می‌شوند.
بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع، از تسهیلات دهی به بخش تولید سر باز می‌زنند، در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند، قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.
بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع از تسهیلات دهی به بخش تولید سرباز می‌زنند در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.
شیرازی،مدیرعامل فرابورس گفت: صندوق املاک برای سرمایه گذاری در مسکن بسیار جذاب است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در آینده بسیار نزدیک مرکز داوری مالکیت معنوی با متولیان دانشگاهی را در سازمان راه‌اندازی خواهیم کرد.
افقه با اشاره به اینکه بانک‌ها املاک بسیار زیادی در اختیار دارند، گفت: «به دلیل بازدهی بسیار پایین بخش تولید، بانک‌ها در کنار بنگاه داری، اقدام به خرید املاک می‌کنند که این موضوع از یک طرف باعث افزایش قیمت مسکن شده و از سوی دیگر باعث شده منابع بانک‌ها به نوعی قفل شود، بنابراین تا زمانی که وضعیت اقتصاد کلان کشور با تغییر مواجه نشود، بانک‌ها نیز برای کسب سود و بقای خودشان این رویه را ادامه می‌دهند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ