اقامت خانواده لروی سانه در انگلیس او را از حضور در تمرینات این هفته بایرن بازداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
میتسوبیشی برای توسعه مدل ۲۰۲۴ پیکاپ تریتون ال ۲۰۰ از فولاد تقویت شده جدیدی استفاده کرده که ضمن مهندسی وزن، استقامت بالاتری را نیز به نمایش می‌گذارد.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که به‌جای عضویت اوکراین در ناتو، فعلا همان حمایت امنیتی از این کشور صورت می ‏پذیرد که در مورد رژیم صهیونیستی اعمال می‏ شود.
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
کرتیس-رایت مدل ۲۵۰۰ به دو پیشرانه Lycoming با قدرت ۱۸۰ اسب بخار مجهز بود. این پیشرانه‌ها نیروی مورد نیاز فن‌های تعبیه شده در جلو و عقب این وسیله نقلیه را تامین می‌کردند. این دو فن سرعت پایین بالشتکی از هوا ایجاد می‌کردند تا امکان حرکت خودرو فراهم شود.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
سازمان های چینی تلاش های خود در حوزه توسعه الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی را افزایش داده اند و طی ۳ سال گذشته ۷۹ مدل زبانی بزرگ(LLMs) ایجاد کرده اند.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
یک اسلحه فروشی در آمریکا؛ 10 درصد تخفیف ویژه معلمان عزیز!
پر‌های فر زیبا را روی سر کوراسو ببینید! اگر کسی با ظاهر این پرنده آشنا نباشد گمان می‌کند به آرایشگاه پرندگان رفته است. کراسو‌های بزرگ از مکزیک تا سراسر آمریکای مرکزی پراکنده شده اند و عمدتاً در مناطق پست زندگی می‌کنند.
شرکت تسلا از صدور فراخوان بررسی و رفع عیب بیش از ۴۰۰ خودروی مدل ۳ در ایالات متحده خبر داده است.
تعداد و مدل دقیق این تانک‌های پل گذار ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این تانک‌های ارسالی از نوع تانک‌های M60 یا نوعی از تانک‌های M60 Patton هستند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
در سال‌های اخیر هر از گاه اخباری از مراسم مجلل و پرخرج ازدواج شخصیت‌های معروف در فضای مجازی دست‌به‌دست شده، از جشن ازدواج شاهزاده انگلیسی با مدل آمریکایی گرفته تا عروسی لاکچری برخی سلبریتی‌های وطنی.
کشور‌های هدف امریکا از نگاه گاوچران‌های امریکایی یا باید چپاول کشور و نقض حاکمیت آن را با آغوش باز بپذیرند یا باید ویرانی و نابودی و کشتار و تحریم و سازمان‌های تروریستی امریکاساخت، را تحمل کنند. قبلاً نیز تشریح شده که مدل مهار و براندازی، فشار و مجبورسازی در ایران، عراق، سوریه و لبنان که فاز جدید آن از سال ۹۸ آغاز شد، ارکان یکسانی دارند و طمع‌ورزی و زورگویی امریکا، انتها و پایانی ندارد.
کوروت یکی از مشهورترین ماشین‌های آمریکایی است و به پورشه آمریکا مشهور است. اولین مدل کوروت در سال ۱۹۵۳ به بازار آمد و تاکنون هشت نسل از آن ساخته شده است. نسل هشتم که دو سال پیش به بازار آمد، برای اولین بار با موتوری ساخته شده که پشت صندلی راننده است.
پژوهشگران آمریکایی با کمک یک مدل رایانه‌ای، آنچه را که پس از برخورد یک دنباله‌دار یا سیارک به پوسته یخی قمر مشتری اتفاق می‌افتد، شبیه‌سازی کرده‌اند.
بمب افکن B-21 Raider به وضوح بسیاری از طرح‌های خود را از مدل قبلی آن بمب افکن گرفته از جمله مفهوم بال پرنده با موتورهای تعبیه شده و پیکربندی شده برای کاهش موثر، امکان رهگیری و شناسایی توسط رادار.
شواهد حکایت از این دارد که تصمیم ممنوعیت واردات تلفن‌های همراه اپل پس از چندین بار شکست، سرانجام بر روی جدیدترین مدل این نام تجاری یعنی آیفون ۱۴ در حال اعمال است.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ