من علیه مردم حرف نزدم. از حق اعتراض مشروع مردم حمایت کردم. به همه خانواده‌ هایی که عزیز از دست دادند، تسلیت می‌گویم. تورم به مردم فشار وارد کرده و آنها اعتراض دارند ولی اغتشاشگر نیستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه فدراسیون تیروکمان مرحله دوم همکاری با مربی کره‌ای را پس از اما و اگرهای بسیار آغاز کرد اما به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به تمدید دوباره قرارداد بی میل نیست.
کیلیان امباپه حالا آماده است قراردادش را تا 2025 تمدید کند در حالی که تا چند روز پیش او هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد نداشت. در یان چرخش دو عامل نقش داشته است.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، تصمیم گرفته قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
پاری سن ژرمن دیگر هیچ علاقه‌ای به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و نگاه آنها به او کاملا تغییر کرده است.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، بار دیگر با مدیران اینتر تماس گرفته و سعی دارد مذاکرات با این باشگاه را از سر بگیرد.
طبق اعلام لوپاریزین، نیمار که قصد داشت تحت هر شرایطی فصل بعد در پی اس جی بماند، حالا پیشنهاد چلسی را بررسی می کند.
طبق اعلام لوپاریزین، نیمار که قصد داشت تحت هر شرایطی فصل بعد در پی اس جی بماند، حالا پیشنهاد چلسی را بررسی می کند.
چرخش در سیاست‌ خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
چرخش در سیاست‌های خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
برخلاف آنچه از سوی برخی محافل داخلی ایران ادعا می‌شود، مبانی حقوق بشر آنگونه که در اعلامیۀ جهانی حقوق بشر آمده است، میراث اختصاصی فرهنگ و تمدن غربی نیست و ارزش‌هایی مربوط به جامعۀ انسانی در عصر کنونی است. از این رو، چالش بر سر مبانی اصیل و بخشِ جهان‌شمولِ حقوق بشر با جهان غرب به‌جای آنکه مایۀ افتخار باشد، قرار دادن خود در معرض اتهام است و کمترین همدلی داخلی یا خارجی را برنمی‌انگیزد.
در نیمه ابتدایی بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ شاخص کل منفی و شاخص کل هموزن مثبت بود. این ارقام بیانگر چرخش سهامداران به سمت سهام کوچک و متوسط می‌باشد. در این مطلب قصد داریم ببینیم پول حقیقی‌ها بیشتر به کدام گروه و نماد‌ها وارد شد؟
نیمار که قصد جدایی از پی اس جی در این تابستان را داشت، نظرش عوض شده و به باشگاه اعلام کرده که ماندنی است.
تکلیف آخرین نیمکت لیگ برتر با انتخاب رسول خطیبی مشخص شد.
پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با گزینه اسپانیایی خود به توافق برسند، با یکی از گزینه های ایرانی به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه نام سرمربی را اعلام کنند.
چرخش در سیاست‌های رئیس جمهور ترکیه در کنار جنون مقامات رژیم صهیونیستی از احتمال دستیابی به توافق هسته‌ای، محور توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: سال گذشته معادن متعددی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند با تلاش دادستان‌های محلی در سراسر کشور به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.
ژوائو فلیکس با وجود نیم فصل ناامیدکننده در چلسی دوست دارد فصل بعد نیز در این باشگاه بماند.
اهواز- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۰۴ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد این استان در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشتند.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعال‌سازی ۹۵ واحد نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان درسال گذشته خبر داد.
این ربات خودران توسط شرکت شرکت رباتیک ژاپنی SEQ SENSE توسعه یافته است یک و نیم متر ارتفاع دارد. این سری ربات‌های امنیتی مسلح نیستند، اما بر روی سر این ربات چندین دوربین کار گذاشته‌اند که قابلیت چرخش و دید ۳۶۰ درجه‌ای و کامل را به این ربات می‌دهد و سر چرخان SQ-۲ به آن کمک می‌کند تا نقشه‌های سه بعدی محیط اطراف خود را تولید کند.
تبریز-رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است، گفت: در آزادراه قزوین به کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ