رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است، گفت: در آزادراه قزوین به کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده وردآورد گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین–کرج حدفاصل پل فردیس تاپل کلاک گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در جاده قدیم جاجرود و آزادراه تهران-پردیس را نیمه سنگین توصیف کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک درمحورهرازمسیرحدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) ومحدوده‌های لاسم، آب اسک ورینه سنگین ودر محور آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار نیمه‌سنگین است
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین است.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه- تهران خبر داد
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و بالعکس خبر داد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران نیز گزارش شده است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز خبر داد.
ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمال‌شهر، ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال‌شهر، پل فردیس و گرمدره و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع مشاهده می‌شود.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ