سپاه ثارالله استان کرمان همزمان با ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب‌های اخیر در این شهر، 7 لیدر و عنصر اصلی این شبکه را نیز دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
معاون روابط کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد نا امنی در ایران بوده و این هم بواسطه اقداماتی بوده که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، این نهاد را پاسدار آرمان‌های امام راحل دانست.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
حاج‌قاسم سلیمانی چهل و دو سه ساله که در دوران دفاع مقدس فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله کرمان بود و از سال ۷۶ فرماندهی نیروی قدس سپاه را بر عهده داشت، در حاشیه مراسم تشییع شهید صیاد مصاحبه‌ای کوتاه کرد و گفت شهید صیاد، سلمان ارتش بود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه جعبه سیاه بالگرد به تهران ارسال شده و بازخوانی اطلاعات درون جعبه سیاه بالگرد در تهران در حال انجام است، افزود: منتظر هستیم اطلاعات این پرونده به کرمان ارسال شود.
کرمان - معاون امداد و نجات هلال احمر کرمان از ارسال جعبه سیاه بالگردی که در بافت سقوط کرد به تهران خبر داد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه جعبه سیاه بالگرد حادثه بافت باز شده است و در حال انجام مقدمات برای انتقال به تهران است گفت: این کار فنی توسط تیم‌های تخصصی اعزامی از مرکز در حال انجام است.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در گلزار شهدا کرمان حاضر شدند و به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
اگر نوار‌های رنگی در رنگین کمان روی هم قرار نگیرند نمی‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند. با این وجود، دو رنگ وجود دارند که ما هرگز در رنگین کمان نخواهیم دید: سیاه و سفید.
کرمان - روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب‌های اخیر در کرمان و دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی آن خبر داد.
عناصر تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند، توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان رصد، شناسایی و دستگیر شدند.
جاسوس موساد که قصد عملیات خرابکارانه داشت توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان دستگیر شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.
مدافع مس کرمان با توجه به تفاوتشان با فولاد نتیجه تساوی را ارزشمند می داند.
فولاد خوزستان مقابل مس کرمان به نتیجه تساوی بدون گل رسید تا امتیاز مهمی را از دست داده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ