بیرانوند: پرسپولیس باید در آزادی بازی‌ها را ببرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان پرسپولیس تاکید دارد مسابقه خانگی بعدی این تیم باید با حضور تماشاگران باشد.
علیرضا بیرانوند اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهند رفت.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم باید برای رقیب بیرانوند به دنبال گلری با کارنامه و کیفیت مناسب باشد.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
بازیکن سابق پرسپولیس از عملکرد عیسی آل کثیر مهاجمی که به سپاهان پیوست انتقاد کرد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
فرشید طاهری می‌گوید قرارداد قبلی بیرانوند اعتبار ندارد و او در صورت بازگشت به پرسپولیس باید قرارداد جدیدی ارائه دهد.
ساعاتی پیش مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد که رضا درویش در جلسه با او از جذب بیرانوند اعلام پشیمانی کرده و گفته که باید یک دروازه‌بان دیگر را جذب می‎کرد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک اطلاعیه کوتاه و در عین حال تند، استقلال را متهم به اغواگری در پرونده علیرضا بیرانوند کرد.
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.
دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به آخرین میزبانی این تیم در روز جمعه و در لیگ برتر، از هواداران تیمش درخواست کرد حضوری پرشور در آزادی داشته باشند.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم هشدار داده بود که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز کامل داشته باشند و جای اشتباه نیست.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
با توجه به آسیب دیدگی بیرانوند باید دید یحیی به احمد گوهری برای اولین بازی فصل اعتماد می‌کند یا خیر.
پرسپولیس در این هفته باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف سپاهان برود که بسته ماندن دروازه بیرانوند از اهمیت زیادی برای او و کادرفنی برخوردار است.
به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس روز‌های سختی را پیش رو داشته باشد.
وریا غفوری که پیش از این در دربی، سابقه باز کردن دروازه بیرانوند را در کارنامه دارد، باید دید این‌بار در تقابل با گلر ملی‌پوش سرخپوشان چه عملکردی به جا خواهد گذاشت
باید دید گل محمدی هشدار‌های دستیارش را جدی می‌گیرد یا اعتماد ویژه یحیی گل محمدی به این دروازه‌بان او را تبدیل به تافته جدابافته پرسپولیس می‌کند.
وسلی ننکا در اولین گفتگو با "ورزش سه" صحبت‌های جالبی را در مورد کار در پرسپولیس مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ