وزیر جهاد کشاورزی، از برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی با هدف ارزان‌سازی غذا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی مصرف نهاده‌ها براساس کیفیت و عیار ماده مغذی به ویژه پروتئین خبر داد.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل برنامه‌ریزی حملات تروریستی علیه روسیه هدف قرار گرفت.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
رئیس جمهور از وزارت جهاد کشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۷۰ درصد گل محمدی دنیا در ایران تولید می‌شود و مقام اول تولید گل محمدی و زعفران را در دنیا داریم.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در فصل جدید، امروز در نشست شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تعیین می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود تولید گندم در سال جاری به ۱۲ میلیون تن برسد.
وزیر جهادکشاورزی در حکمی، شاهپور علائی‌مقدم را به سمت معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی منصوب کرد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از اعمال تعرفه ۱۸۰ درصدی برای پیاز به منظور جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده خبر داد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
بازدید خبرنگاران میراث فرهنگی از محوطه های سد چمشیر،تعیین بودجه وزارت میراث فرهنگی و افزایش ۴۰ درصدی و برنامه‌ریزی برای حراجی سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، شاهپور علایی‌مقدم سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اقتدار و امنیت غذایی باید بتوانیم یافته‌های دانشمندان را به مزرعه برسانیم.
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیروبا اشاره به پیشرفت ۳۰درصدی پیشبرد پروژه‌های جهادآبرسانی روستایی،گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تا پایان سال به هزار روستا آبرسانی شود.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده در ازای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان تسهیلات ۱۰ درصدی به اتحادیه‌ها اختصاص دهد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از شکل‌گیری سبدگردان‌های الگوی کشت و کشاورزی قراردادی در سال آینده خبر داد.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی، استان اردبیل یکی از ۴ قطب کشور در تأمین گوشت قرمز انتخاب شد.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از ابلاغ بانک مرکزی برای تخصیص ۲۰ درصد سهم منابع بخش کشاورزی هر یک از بانک‌ها برای اجرای کشاورزی قراردادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ