معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از شکل‌گیری سبدگردان‌های الگوی کشت و کشاورزی قراردادی در سال آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در پژوهشی متوجه شده‌اند که قدمت شکل‌گیری قاره‌های باستانی زمین به حدود 3.2 میلیارد سال قبل می‌رسد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشور‌های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می‌گیرد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
فرمانده کل ارتش در پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت.
شهردار منطقه ۵ تهران در خصوص آخرین وضعیت اراضی مرادآباد با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید معوضی که تکلیف شده را به مردم بدهد، گفت: شکل‌گیری بافت مسکونی در آن محدوده غیرممکن است.
رصدخانه پرتوی ایکس چاندرا متعلق به ناسا در جدیدترین یافته نجومی خود دو ابرسیاه‌چاله را در یک مسیر آتشین رصد کرده است که می‌توانند قوی‌ترین انفجار کیهانی را که تاکنون شاهد بوده‌ایم، ایجاد کنند.
رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با بیان اینکه روابط ایران و چین در حال تقویت است، گفت: چینی‌ها با وجود اعمال تحریم علیه ایران همواره رابطه خود را با کشورمان حفظ کردند.
نماینده کازرون گفت: ما باید این بی اعتمادی که مردم دچارش شدند را از بین ببریم، چطور؟ اینکه نقش خواص را به خصوص خواص سیاسی را در نظر بگیریم. ما می‌بینیم مشارکت بالایی در سال ۸۸ داشتیم که بی‌سابقه بود اما ببینید چطور این شادی را به کام مردم و نظام تلخ کردند؛ جناح‌های سیاسی که نمی‌خواستند قاعده انتخابات را بپذیرند، آن‌ها باید برگردند.
با امضای تفاهم نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان توانست با اجرای موفق «برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (connect.isti.ir)» نقش اثرگذاری در بازگرداندن نخبگان بازی کند.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
زوج موفق خط دفاعی استقلال بعد از چندین هفته بار دیگر در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.
بخشدار کهریزک گفت: سایت آرادکوه به تازگی راه اندازی نشده که منشا تولید گاز و ابر متان باشد، اما اینکه اکنون سایت ناسا با چنین اعتبار علمی، ادعایی را به اتکای تصویری مطرح کند، جای تعجب است. سایت آرادکوه از سال ۵۴ راه اندازی و اکنون با وجود انبوه پسماند‌های دپو شده در آن، نسبت به ۱۰ سال قبل وضعیت بهتری دارد، این در حالی است که ناسا طی سال‌های گذشته در خصوص وجود ابر متان در این منطقه ادعایی نکرده بود.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی تاکید کرد: نگرانی های عربستان سعودی از شکل گیری یمن قوی و مستقل ، منطقی نیست و هیچ‌ کسی نمی تواند به ریاض درباره رهایی از این نگرانی تضمین دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تحریم‌ها موجب شد که گروه‌های فناور و صنعتی دفاعی به طور مستمر این نیازها را به دستور کار تولید تبدیل کنند و موجبات شکل‌گیری تحقیقات صنعتی دفاعی فراهم مشد.
دشواری تنفس با افزایش بسیار زیاد خطر اختلالات خلقی مانند اضطراب و افسردگی مرتبط است. ما می‌دانیم که تنفس، بیماری تنفسی و اختلالات روانپزشکی ارتباط نزدیکی با هم دارند.
محمد حسن روزی‌طلب (مدیرمسئول روزنامه ایران) گفت: در امارات ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند ولی حتی یک تجمع دو نفره هم علیه جمهوری اسلامی شکل نگرفت، اما در برلین شاهد حضور هزاران نفر بودیم.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
آیا طرح دارویار می‌تواند مانع شکل‌گیری بحران دارو شود؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تجربه بازی مقابل ملوان بندر انزلی امیدوار است با ترکیبی از ۳ بازیکن استقلال، مثلثی طلایی در فاز تهاجمی برای تیمش بسازد.
شاهرود- تخریب پوشش گیاهی و منابع طبیعی برای سود آنی شامل فروش زغال تاغ، چرای دام سبک و سنگین، معادن و ... باعث بروز پدیده‌های شومی مانند فرسایش در شاهرود شده است.
شاهرود- تخریب پوشش گیاهی و منابع طبیعی برای سود آنی شامل فروش زغال تاغ، چرای دام سبک و سنگین، معادن و ... باعث بروز پدیده‌های شومی مانند فرسایش در شاهرود شده است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در غالب نقاط کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در گذشته بد خانمانی در تهران وجود داشت و اکنون بی‌خانمانی نیز در حال شکل‌گیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ