دانشمندان مصری و بریتانیایی از فناوری‌های مدرن برای بازسازی چهره فرعون قدرتمند مصر استفاده کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
تعمیرات و بازسازی در ورزشگاه بزرگ شهر تبریز همچنان ادامه دارد.
یک عکس از تمرین آبی پوشان سوژه فضای مجازی شده است.
زلاتان ایبراهیموویچ در دوران بازنشستگی‌اش هم سوژه‌های جالب توجهی برای طرفداران فوتبال دارد.
«حفر چاه فاضلاب» و کشف آثار ۴۰۰ ساله در خیابان مولوی تهران در آذرماه سال ۹۳، نخستین قدم برای شناسایی بانوی هفت هزار ساله‌ی تهران و مسافر شهرری بود و حالا پس از گذشت سال‌ها از کشف این زن هفت هزار ساله که هنوز پرسش‌های زیادی درباره‌ی قدمت و حضور او مطرح است، کارشناسان پژوهشکده‌ی باستان‌شناسی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موفق شدند چهره‌ی این زن را بازسازی کنند.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
سرمربی پیکان کار دشواری برای بازسازی تیم خود برای حضور در لیگ برتر دارد.
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
دختر نوجوانی که سیزده قرن قبل بر اثر بیماری در سرزمینی غریب چشم از جهان فروبسته بود، حالا دوباره چشمانش را باز کرده و به ما خیره شده است.
در پایان عصر قاجار و اوایل دوره پهلوی نیز خیابان لاله‌زار یا «شانزلیزه تهران» نماد نوگرایی و هنر ایران را بر پیشانی داشت. خیابانی که ترکیبی از هنر و تجارت را در دل خود جای داده و تئاترها، سینماها، رستوران‌ها و ویترین مغازه‌های مختلف آن، رفت‌وآمد بسیاری را در این خیابان رقم می‌زد. امروزه از آن لاله‌زار طهران قدیم تنها «خانه امین‌السلطان» یا «خانه و باغ اتحادیه» باقی مانده که خوشبختانه از دام تخریب رها شده و به‌دست مرمت و بازسازی رسیده است.
کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.
اگر نگوییم دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، پرشورترین مسابقه نقش جهان پس از بازسازی بوده است، در حق این جشن ۶٠ هزار نفری اجحاف شده است.
برای بازسازی چهره این زن تیمی از کارشناسان با ترکیب پیشرفت‌های علوم پزشکی قانونی و دیرین‌آسیب‌شناسی، تکنیک‌های پیشرفته کامپیوتری را به کار گرفتند تا به تصویر زیر رسیدند.
طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی محل حضور ابزار آلات سنگین برای بازسازی استادیوم است.
مسئولان استادیوم آزادی از تعطیلی به دست آمده استفاده کرده و سعی در بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی دارند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان در ۱۰ دقیقه پایانی دیدار با نساجی از وسط زمین بازی را دنبال می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ