دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان در ۱۰ دقیقه پایانی دیدار با نساجی از وسط زمین بازی را دنبال می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این جسم که در فاصله ۱۴۰۰ سال نوری از ما، در کنار ستاره‌ای حرکت می کند بسیار فراتر از تصورات ما درباره کیهان است.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.
یک ماوس نوین طراحی شده که به جای آنکه روی پدی صاف و هموار حرکت کند، روی انگشتان کاربر قرار می گیرد.
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه نیاز به حرکت نوین دارد تا در مباحث بین‌المللی به ویژه حقوق بشر خودش را نشان دهد.
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.
محققان ربات‌های بسیار کوچکی ساختند که با استفاده از سامانه‌هایی نظیر ابزار سونوگرافی می‌توان آن‌ها را با سرعتی بالا به سمت هدفی در بدن هدایت کرد.
نطقه‌ای در مغز به نام تایمر شبانه روزی وجود دارد که به همگام سازی حرکت و عملکرد هر سلول بدن با سطح نور و تاریکی محیط کمک می‌کند.
روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون ۹ دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره‌ها که در واقع روتر‌های اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آن‌ها را در آسمان شب رصد کردند. این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ‌هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
آپترا لانچ ادیشن یک خودروی سه چرخ، فوق آیرودینامیک و فوق سبک است که با پنل‌های خورشیدی پوشیده شده و از نور خورشید به عنوان انرژی محرک بهره می‌برد.
یک تلسکوپ ژاپنی که بر فراز  آتشفشان خاموش Mauna Kea در جزیره هاوایی قرار دارد، ویدئویی از یک  شی درخشان در حال حرکت مارپیچ در آسمان شب ثبت کرده است.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: کشور در حوزه کشاورزی باید به سمتی حرکت کند که با فناوری نوین و بدون استفاده از سموم محصولات را تولید و با قیمت ارزان تامین کند.
گری نویل با تمجید از سوپر گل مارکوس رشفورد، اشتباه مدافع حریف در این صحنه را هم کشنده دانست.
اگر کمی با فرمول‌ها و معادلات فیزیک بازی کنیم، در یک لحظه ممکن است از شدت ترس، اشکمان دربیاید. اینکه سرعت چه ربط مستقیمی با انرژی دارد و یک سوزنی که با سرعت نور حرکت می‌کند، بسیار بسیار بسیار قدرت بیشتری خواهد داشت تا یک سیارکی که مثلا با سرعت ۲۰ هزار کیلومتر در ساعت خواهد داشت
در انقلاب زمستانی دسامبر، هرچقدر در نیم‌کره‌ی شمالی بیشتر به سمت شمال حرکت کنید، نور خورشید چند ساعت کمتر به شما می‌تابد. افراد ساکن در نیم‌کره‌ی شمالی می‌توانند ببینند که خورشید حتی هنگام ظهر در نقطه‌ی بالایی از آسمان قرار ندارد.
دانشمندان برای اولین بار کاری کردند که نور در زمان به طور همزمان به جلو و عقب حرکت کند. این گزارش نشان می‌دهد که این روش جدید که توسط گروهی بین‌المللی از دانشمندان به دست آمده است، می‌تواند به ایجاد تکنیک‌های محاسباتی کوانتومی جدید کمک کند و به دانشمندان درک بهتری از گرانش کوانتومی بدهد.
شب گذشته یک دستگاه خودروی سمند که از خروجی شهر نیر به سمت شهرستان سراب در حرکت بود با گله گوسفند برخورد و ۲۸ راس گوسفند در این تصادف تلف شدند.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
رئیس کل بیم مرکزی تاکید کرد: یکی از محورهای اصلی حرکت بیمه مرکزی استفاده از فناوری‌های نوین است و فردا با معاونت علمی و فناوری تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: پرداختن به مسائل اجتماعی مستلزم یک حرکت و اقدام جمعی توسط ملت و تشکل‌های مردم نهاد است. کما اینکه درباره مواردی نظیر گشت ارشاد این نکته مطرح است که این گشت به تنهایی نمی‌تواند کاری را صورت بدهد چه بسا گشت ارشاد به دلیل نوع برخورد نتیجه تخریبی هم، داشته باشد و نه تنها نمی‌تواند مسئله را حل کند، بلکه شاید مسئله بیشتر تخریب شود. لذا باید در رابطه با حجاب، عزم ملی وجود داشته باشد که از این طریق، بخشی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.
صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین سمپوزیوم توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و ارزش آفرین صنعت مس با حضور مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع مس ایران در زمان جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ