سیاست‌های اقتصادی حال حاضر فیفا چندان برای سپ بلاتر، رییس سابق این سازمان، خوشایند نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوخو Su-۳۵ S می‌تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵ S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.
نخستین دلیلی که پرواز جت‌های جنگنده روی میانگین ارتفاع ۵۰ هزار فوت (۱۵.۲ هزار متر) محدود شده، عدم احتراق کامل سوخت در ارتفاع بالاتر است. در فواصل خیلی زیاد از سطح زمین، هوا اکسیژن کمی دارد و می‌دانید که سوخت برای احتراق، نیازمند اکسیژن است. اگر اکسیژن نباشد، خبری از احتراق و پرواز هم نیست.
مربی سازنده کشتی خراسان رضوی گفت، هرچند احمد جوان وزن زیادی کم می‌کند و حریف اصلی او این کاهش وزن است، اما بعید به نظر می‌رسد که تا المپیک بخواهد به وزن بالاتر برود.
دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسوولان گفت: با مردمی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاطع مختلف انقلاب خون دادند و همه مشکلات را تحمل می‌کنند پدرانه برخورد کنید و عاشقانه مسائل را مدیریت کنید، زیرا این نظام مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی دارد و ثواب خدمت به مردم در این نظام از زیارت امام زمان (عج) بالاتر است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
رئیس جمهور پیش از سفر به اندونزی در گفتگویی تصریح کرد: سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل توجه است اما قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت‌های دو کشور می‌تواند بالاتر باشد.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما هیچ اولویتی بالاتر از تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در خارج از کشور بازداشت شده‌اند، نداریم و بی‌وقفه برای تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در ایران بازداشت شده‌اند، تلاش می‌کنیم. وی گفت: ما بار دیگر از ایران می‌خواهیم که از شیوه ناپسند خود در حبس ناعادلانه اتباع خارجی به عنوان اهرم سیاسی دست بردارد و شهروندان آمریکایی عماد شرقی، مراد طاهباز و سیامک نمازی را فوری آزاد کند.
هر کس اعتراض کند مفسد فی‌الارض است. اعتراض کردن و کشف حجاب امروز جرم شده. ولی کسی که بخورد و فساد کند و انبوه و انبوه مال مردم را ریالی و دلاری جابه‌جا کند آن جرمش چیست؟ شما دو نفر و سه نفر را گرفتید و گفتی سلطان سکه هستند و اعدام کردی. آن موقع سکه دو میلیون بود. چند روز پیش از ۳۰ میلیون رفت بالاتر. چه کسی را می‌خواهید بگیرید؟
طبق مصوبه روز گذشته مجلس، میزان رقابت بر سر قیمت خودرو در بورس‌کالا نهایتا ۲۰ درصد بالاتر از قیمت پایه می‌تواند باشد.
آیت الله فاضل لنکرانی ابراز داشت: خط فقر در سال جاری خیلی بالاتر آمده، چون درآمد نوع مردم بالاتر نیامده، ما به طبقه سرمایه‌دار که شب می‌خوابند و صبح برمی‌خیزند و درآمدشان به صورت نجومی بالا می‌رود کار نداریم، ولی نوع مردم این چنین‌اند، یک مطلبی مطرح است که ما امروز در جامعه قشر متوسط نداریم، اگر سال گذشته ۶۴ درصد مردم قشر متوسط جامعه بودند الآن ۲۴ درصد شده است، یعنی غالب مردم در خط فقر قرار گرفته‌اند.
سیگار می‌تواند منجر به فرایند ریزش مو شود و این روند با بالاتر رفتن سن وخیم‌تر می‌شود. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که طاسی در مردان سیگاری شایع‌تر است.
باشگاه‌های عربستانی قصد دارند به صورت جدی برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، اقدام کنند.
نتایج مطالعه‌ محققان دانشگاه جورجیا نشان داد که فعالیت بدنی در سنین بالاتر می‌تواند به محافظت از عملکرد شناختی کمک کند.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم در خصوص اهمیت توجه به این‌که فلسفه و الهیات سرآمد دانش‌ها است، اظهار کرد: ما در ایران بدبخت‌شده جهل دینی هستیم و واقعاً بلایی بالاتر از جهل مقدس نیست. اگر جهل سبقه دینی داشته باشد، بلایی به سر می‌آید که الان در ایران شاهد هستیم. حتی اگر کسی می‌خواهد بی‌دین نیز شود، باید الهیات بداند.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
مسئول کانون مداحان خراسان رضوی با انتقاد از اینکه برخی مداحان خود را مرجع می‌بینند و بدون در نظر گرفتن وحدت، هر چه می‌خواهند از پشت تریبون می‌گویند، تصریح کرد: در شرایط کنونی همه موظف بر حفظ وحدت هستیم. در حال حاضر قوه قهریه و آئین‌نامه انضباطی در برخورد با چنین مداحان متخلفی وجود ندارد؛ مگر اینکه سخنانشان خیلی حاد باشد که در این صورت احضار می‌شوند.
سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، می‌گوید این تیم می‌خواهد با پیروزی برابر برزیل به مراحل بالاتر جام جهانی 2022 صعود کند.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم به عنوان صدرنشین گروه گفت می‌خواهد بهترین نتیجه ژاپن در تاریخ جام جهانی را رقم بزند.
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد در واقع هر چه سن بالاتر می‌رود ژنتیک اهمیت کمتری دارد بنابراین، در حالی که ترکیب ژنتیکی فردی می‌تواند به پیش‌بینی بیان ژن در جوانی کمک کند، اما در پیش‌بینی اینکه کدام ژن با افزایش سن افزایش یا کاهش می‌یابد، اهمیت کمتری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ