محمد ربیعی امیدوار است پایانی بهتر از تصورات مدیران باشگاه را با مس رفسنجان رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
سعید الهویی می‌گوید با وجود ۹ غایب سبک و تفکر بازی گل‌گهر را پیاده کرده و حاضر نیست تیمش به هر قیمتی سه امتیاز بگیرد.
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر مس کرمان به پیروزی رسید و به طلسم ۹ هفته نبردن خود پایان داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت استقلال در هفته‌های گذشته ترکیب ثابت این تیم برابر حریفان بوده است، گفت: استقلال باید راه خوبی را برای عبور از دفاع پیکان پیدا کند.
مربی نفت مسجدسلیمان تاکید دارد مسابقه با مس کرمان تاثیر مستقیم در جایگاه پایان فصل دارد.
کینگ که بعدا به عنوان یک خطیب بزرگ شناخته شد زمانی با سخنرانی مشکل داشت و در سخنرانی عمومی در دوران تحصیل امتیاز C را دریافت کرد.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
برزیل برای کسب صدرنشینی و کامرون برای خلق شگفتی پا به زمین مسابقه گذاشته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
مس کرمان با این برد ۹ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد و نفت آبادان با ۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
آبادان – تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با آمدن فیروز کریمی هم روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه نکرد بلکه شرایط این تیم هم بدتر از قبل شد.
تیم پورتو با گلی که مهدی طارمی زد، مقابل تیم استوریل یک امتیاز گرفت و از شکست گریخت.
شمس آذر قزوین با ۹ امتیاز صدرنشین است و آرمان‌گهر و استقلال ملاثانی با ۷ امتیاز در رده‌هاری دوم و سوم قرار دارند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پیکان و از دست دادن دو امتیاز این دیدار گفت: قوی ظاهر شدیم اما نیاز به تقویت داریم تا بتوانیم برابر چنین تیم هایی به پیروزی برسیم.
با این تساوی لیورپول ۹ امتیازی شد تا به صورت موقت به رده پنجم صعود کند. اورتون با ۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ