مقامات محلی در نیویورک به دلیل نگرانی از موج برف و کولاک شدید در این شهر حالت فوق العاده برقرار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با تمدید وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با عراق، مدعی شد که هنوز موانعی در عراق وجود دارد که برای امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا تهدید فوق العاده محسوب می شود.
در حالت کلی سیاتیک به یک وضعیت فوق العاده دردناک شامل کشیدگی یا آسیب به عصب سیاتیک می‌شود که در ابتدا از ستون فقرات شروع شده و از پشت پا عبور می‌کند.
عضو هیات نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان هشدار داد: وضعیت آب در سیستان‌وبلوچستان خصوصا شمال استان بحرانی و فوق بحرانی است.
رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد: تلاش‌هایی برای بهره‌برداری از فاجعه زلزله برای منافع سیاسی وجود دارد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد». اردوغان افزود: امروز قانون اعلام وضعیت فوق العاده برای مدت ۳ ماه را صادر می کنیم و در پارلمان به تصویب می رسد.
رئیس پارلمان مولداوی اعلام کرد که پارلمان، به دلیل بحران انرژی، وضعیت فوق‌العاده را در این کشور برای دو ماه دیگر تمدید کرده است.
موسی الرضا حاجی بگلو گفت: صبح امروز جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد برگزار شد. در این نشست عملکرد گزینه‌های پیشنهادی بررسی و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب و تا تعیین تکلیف وضعیت شهردار، وی در این پست خواهد بود.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
امین اسماعیل نژاد این روزها دوباره فرم فوق العاده خود را به دست آورده است.
رئیس جمهور تونس، وضعیت فوق العاده را که از سال ۲۰۱۵ در این کشور برقرار شد ، تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ تمدید کرد.
ارتش و دولت پرو در سراسر این کشور وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت باید به فکر سامان دادن به مخارجش باشد، گفت: وضعیت فعلی شفاف نیست و پرداخت‌ها مستقیم از خزانه انجام نمی‎شود برای همین شاهد فساد و نابرابری هستیم؛ برخی از مجموعه‌ها را می‌شناسیم که عدد حقوق و دستمزدی که به کارکنان خود پرداخت می‌کنند فوق‌العاده رقم پایینی است و از طرفی دیگر برخی از دستگاه‌ها حقوق بالایی به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
یک منبع امنیتی از کشته شدن چهار نفر از نیروهای ارتش عراق در کرکوک در پی حمله عناصر تروریستی داعش علیه پایگاهی در شمال شرقی این استان خبر داد.
وضعیت فوق‌العاده در مجارستان که پس از آغاز درگیری‌ها در اوکراین اعلام شده بود، تمدید شد.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون، با بیان این موضوع که فشار خون می‌تواند در نتیجه استرس یا تشویش نیز افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که این شرایط علت افزایش فشار خون باشد، بهتر است دراز کشیده یا نشسته و از نفس کشیدن آرام، عمیق و همراه با آرامش برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید و انجام این کار را تا زمانی ادامه دهید که با بهبود علامت‌های بیماری مواجه شوید.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ