خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه‌ای با تلویزیون این باشگاه به هواداران گفت بارسا قصد دارد لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنجال جدید در فدراسیون بسکتبال با اقدام داوری
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
گلر جدید استقلال می‌گوید تمام توان خود را برای این تیم خواهد گذاشت.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
‌طرح افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران رسما مصوب و اجرائی شد.
دنیل اشلاگر، داور آلمانی، درباره دلیلش برای عدم اعلام ضربه پنالتی به سود اشتوتگارت در نیمه نهایی جام حذفی آلمان توضیح داد.
ترامپ در کمپین انتخاباتی جدید خود گفت: وقتی من دوباره رئیس جمهور شوم قانونی را امضا خواهم کرد که ختنه کودکان را در تمام ۵۰ ایالت ممنوع می‌کنم!
صداوسیما در ادامه گزارش‌های جنجالی خود از وضعیت حجاب زنان، این بار از استانداردهای مرسوم خود عبور کرده و نمایش بیشتر زنان با لباس‌های باز روی آنتن را در دستور کار قرار داده است. منبع: دانشجو
به دنبال رسوایی افشای اسناد جنجالی محرمانه پنتاگون درباره اسرار جنگ اوکراین در فضای مجازی، رئیس جمهور آمریکا با صدور دستوری خواستار تشدید اقدامات تامینی در جلوگیری از افشای اسناد محرمانه شد.
ایلان ماسک یک ادعای جنجالی جدید مطرح کرد: ساخت شهر یک میلیون نفری در مریخ.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع آگاه از اقدامات در دست بررسی ریاض که برای وزارتخانه های اوقاف عربی ناخوشایند خواهد بود، پرده برداشت.
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
ساعتی بعد از وایرال شدن ویدیویی از جواد خیابانی درباره شکست تیم ملی او در ویدیویی جدید توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد .
روزنامه هم‌میهن در شماره امروز خود ادعای جدیدی درباره دعوت علی کریمی به تیم ملی فوتبال ایران داشته است.
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.
به دنبال توئیت جدید توانگر نماینده مجلس در خصوص ارتباط منظم یکی از نماینده‌های مجلس با سایت‌های تفرقه‌افکن، ویدیویی جدید از رائفی‌پور با همین موضوع، در حال بازنشر گسترده در فضای مجازی است.. / منبع: چندثانیه
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
ایلان ماسک با یک توییت جدید دوباره جنجال به پا کرد.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
بازار حدس و گمان‌ها در این باره به شدت داغ شده، تا جایی که وزیر صمت از طراحی پنج روش برای واردات خودرو خبر می‌دهد و دیگران درباره بازه قیمتی این واردات و حتی تعداد آن هم اظهارنظر کرده و ادعا‌هایی مطرح می‌کنند؛ ابهام‌هایی که احتمالا به زودی پاسخ خواهند یافت؛ اما قابل قبول نیست که در فرایند تعیین شروط این واردات، تنها به مقوله تنظیم بازار دقت شود و ملاحظات دیگر از جمله نظرات پلیس مورد توجه قرار نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ