یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع آگاه از اقدامات در دست بررسی ریاض که برای وزارتخانه های اوقاف عربی ناخوشایند خواهد بود، پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
‌طرح افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران رسما مصوب و اجرائی شد.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
هر شهروند دارای پلاک با سر شماره تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد و در صورت اتمام ۲۰ روز سهمیه نصف تعرفه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک از وی دریافت می‌شود.
طرح ترافیک تهران از امروز چهاردهم فروردین ماه با قیمت جدید در پایتخت اجرایی شد.
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید طرح پیشنهادی جدید مختص افرادی مثل علی کریمی است.
به نظر می‌رسد تعلیق موجود، در اعلام جزئیات طرح حجاب جدید، هر چه زودتر باید پایان پیدا کند. حتی اعلام جزئیات طرح در محافل عمومی قبل از اجرا نیز می‌تواند گامی کاربردی در اجرای قوانین حجاب در آینده باشد. نقد و بررسی‌های کارشناسی از جزئیات طرح قبل از اجرا، می‌تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های اجرای طرح بسیار اثرگذار باشد
یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع آگاه از اقدامات در دست بررسی ریاض که برای وزارتخانه های اوقاف عربی ناخوشایند خواهد بود، پرده برداشت.
مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
طبق گفته دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح جدیدی برای حجاب و عفاف در دستور کار مجلس نیست.
عکسی از ساعت جدید کریستیانو رونالدو وایرال شده که جنجال‌های زیادی در پی داشت.
سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان است.
قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۷۷ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
طرح صیانت که این روز‌ها به‌تدریج در حال اجراست و هر روز به شکل جدیدی زندگی ما ایرانی‌ها را با دردسر مواجه می‌کند، در حقیقت دارد همان بلایی را بر سر فضای مجازی و راه‌های ارتباطی مردم با یکدیگر و جهان می‌آورد که وزیر ارتباطات در مصاحبه با راشاتودی می‌خواست؛ مخدوش‌کردن واقعیت و تلاش برای تغییردادن آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ