نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که بدون لغو تحریم های سوریه جلسات شورای امنیت هیچ فایده ای ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا، اقدام به لغو مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب آسیایی تیم ملی بدون این رقابت‌ها کرد.
فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا، اقدام به لغو مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب آسیایی تیم ملی بدون این رقابت‌ها کرد.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
بند مربوط به مجوز مجلس به سازمان اداری و استخدامی‌ کشور برای انتقال نیروهای رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی به‌ صورت بین دستگاهی بدون رضایت کارمند از بودجه حذف شد.
اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.
سفیر ایران گفت: تهران با لغو روادید بین دو کشور موافقت کرد. حتی در کشور ما برای این موضوع اقداماتی انجام شده است. ما منتظر نظر مقامات روسیه هستیم. اگر روسیه نیز مانند ما اعلام کند که چنین آمادگی وجود دارد، می‌توانیم در مدت کوتاهی رژیم بدون روادید را اعلام کنیم.
فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، اداره ها، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران هشدار داد: اگر این تصمیم لغو نشود، طالبان با عواقبی مواجه خواهد شد. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طالبان با ممنوعیت حضور زنان در دانشگاهها، آن‌ها را به آینده‌ای تاریک و بدون فرصت محکوم می‌کند.
بر اساس پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی تهران «باید بدون تأخیرتوضیحات فنی موجهی» را درباره آثار اورانیوم کشف شده در برخی سایت‌های اعلام نشده ارائه کند و به بازرسان آژانس اجازه دهد تا از سایت‌ها و تجهیزات نمونه برداری کند.
نشست مطبوعاتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فردا، دوشنبه، موکول شد.
سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با اعلام بدون تغییر ماندن قیمت انواع تایر در بازار، خواستار لغو قیمت‌گذاری دستوری این کالا یا عرضه آن در بورس شد.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند،
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی بی‌سابقه اقدام به لغو مجمعی کرد که بدون شک جنجالی و پرسروصدا برگزار می‌شد.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
روزنامه کیهان در گزارش اصلی خود با به مسئولان کشور هشدار داده است «توافق بدون تضمین و لغو تحریم‌ها یعنی تکرار خسارت محض ».
دبیر کل سازمان ملل متحد از اعلام آتش بس در نوار غزه و توقف درگیری ها استقبال کرد.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ