آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیرخارجه روسیه گفت: از دوست خود آقای باقری برای سفر به مسکو دعوت کرده‌ام در عین حالی که وقت آن خواهد رسید ایران عضو کامل بریکس شود.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.
مدیر تیم تراکتور اطمینان می‌دهد که این تیم نسبت به قوانین و مقررات نقل و انتقالات پایبندی کامل داشته است.
سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: گمانه‌زنی‌هایی که منتشر شد، از توافق قطعی خبر نمی‌دهد، اما از یک تفاهم ولو موقت بین طرفین در امر هسته‌ای حکایت می‌کند که دولت آقای بایدن به خاطر انتخابات پیش‌رو خیلی وارد عمق و محتوای توافق کلی نمی‌شود و از طرف دیگر هم ایران هنوز در مسائلی که حل و فصل کامل نشده قرار نگرفته ولی گام‌هایی برداشته است.
پیمان جبلی در شرایطی به عادل فردوسی‌پور تاخته و او را متهم به «لگدزنی» کرده که پیش‌تر در ماجرای پناهندگی برادر یا برادرانش به آمریکا با لحنی بسیار متفاوت صحبت کرده بود. عجیب آنکه این ادبیات در مواجهه با مردی که در ایران مانده و مانند برخی به کشوری دیگر پناهنده نشده در تضاد کامل است
پس از آنکه سنان اوغان، سیاستمدار ملی‌گرای راست، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دور اول انتخابات بیش از ٪۵ آرای انتخاباتی را از آن خود کرد به نظر می‌رسد اکنون این تغییر لحن بخشی از تلاش برای به دست آوردن آرای رأی‌دهندگان ملی‌گرا باشد.
بنا به اعلام شورای عالی انتخابات ترکیه، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت و نزدیک‌ترین رقیب اردوغان با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۷۸ رأی معادل ۴۴.۸۸ درصد آرای مردمی به همراه اردوغان به دور دوم راه یافت.
آقای اردوغان برای ما یک تهدید بزرگ و درعین‌حال یک فرصت بزرگ است؛ چراکه در دوران تحریم‌ها ایستادگی کرد. اما کمال قلیچدار اوغلو اهل ریسک نیست و فرصت ها و تهدیداتش برای ایران کم است.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود؛ بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
آنچه آقای عبداللهیان مطرح کرده‌اند، احتمالا درست است، اما با توجه به اینکه در روند مذاکرات محرمانه و مخفی به نتایجی رسیده‌اند، طرف آمریکایی تمایلی برای بیان آن تا زمانی که توافق کامل و قطعی صورت نگرفته، نداشته باشد.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
دولت شب گذشته اعلام کرد که امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به صورت کامل به همراه جداول با حضور آقای رئیس‌جمهور به مجلس می‌آورد.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ ‌بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
کمال کامیابی‌نیا با حضور در شهرآورد امروز، بالاتر از امید عالیشاه به رکورد بیشترین تعداد بازی خواهد رسید.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر سوئد ضمن اشاره به فرآیند و رأی غیر قانونی دادگاه آقای حمید نوری را غیر قابل قبول خواند و بر ضرورت تبرئه کامل و آزادی فوری ایشان تاکید کرد.
فیلم کامل مداحی و قرائت دعای توسل توسط آقای حاج مهدی سماواتی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.
فیلم کامل روضه‌خوانی آقای سیدرضا نریمانی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ