نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از همشهریان و همرزمان آیت‌الله طالقانی گفت: ۴۸ خاطره خود از این مبارز انقلابی را مکتوب کرده و قرار است به زودی چاپ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکم شهریور ماه، موعد معرفی میلاد سرلک به نظام وظیفه برای خدمت سربازی است.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از امضای تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه مهارت آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کارورزی برای آموزش ۴۸ هزار سرباز علاقه‌مند خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مستند به اظهارات دستگاه‌های ذی‌ربط، بیش از ۴۸ هزار هکتار از زمین‌های زراعی در سطح کشور زیر کشت محصولات کشاورزی است که با آب‌های نامتعارف کشت و تولید می‌شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و این باشگاه ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کند.
بعد از تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند، به نظر می‌رسد که از امروز (چهارشنبه) استقلالی‌ها به شمار خرید‌های خود در بازار تابستانه اضافه می‌کنند.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
ماریوس اوزونیدوس با گل‌گهر به توافق رسیده و سرمربی این تیم می‌شود.
یک مسئول فلسطینی عالی رتبه اعلام کرد که جنایت ترور خضر عدنان از رهبران بارز جهاد اسلامی، پاسخی دردناک را برای تل آویو به همراه خواهد داشت.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
اصفهان- روابط عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مراجعه ۴۸ دانش آموز در مناطق مختلف استان به دلیل بی حالی به مسئولان مدرسه و بررسی و معاینات آنان در بیمارستان اطلاعیه داد.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است سه شنبه هفته جاری برگزار شود که تاکنون نامزدهای نهایی حاضر در این انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی در تعامل با دیگر نهادهای موثر ۴۸ اقدام اجرایی را برای احیا و ارتقای طب و داروسازی سنتی تعریف کرده است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم کنترل افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تاکید کردند.
امروز چهارشنبه ۳ اسفند ماه ۴۸ نماد از ابتدای معاملات در بورس ایران ممنوع المعامله می‌باشند! توقف معاملات برخی از نماد‌ها سابقه طولانی تری دارد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۴۸ کشور مشتریان محصولات نانوفناورانه ایران‌ساخت هستند.
رئیس فدراسیون والیبال طبق حکم ابلاغی تا ۴۸ ساعت دیگر بازنشسته می شود. وزارت ورزش هم تاکید دارد اگر تا آن زمان مجوز لازم برای ابطال این حکم صادر نشود آن را اجرایی خواهد کرد.
رئیس فدراسیون والیبال طبق حکم ابلاغی تا ۴۸ ساعت دیگر بازنشسته می شود. وزارت ورزش هم تاکید دارد اگر تا آن زمان مجوز لازم برای ابطال این حکم صادر نشود آن را اجرایی خواهد کرد.
رئیس فدراسیون والیبال طبق حکم ابلاغی تا ۴۸ ساعت دیگر بازنشسته می شود. وزارت ورزش هم تاکید دارد اگر تا آن زمان مجوز لازم برای ابطال این حکم صادر نشود آن را اجرایی خواهد کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
تاکنون 48 نفر فوتی بر اثر مرگ طبیعی یا سانحه داشتیم که 70 درصد از فوتی ها مشمول بیمه نیستند و در سامانه سماح ثبت نام نکرده بودند که از همین جهت خواهش می‌کنیم زائران در سامانه ثبت نام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ