تیم بسکتبال جوانان چین با غلبه بر قطر به مرحله نیمه نهایی مسابقات زیر 18 سال آسیا صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان نتیجه سومین دیدار خود در جام ویلیام جونز را همچون دو دیدار قبل واگذار کرد.
تیم بسکتبال ایران نوین برای حضور در تورنمنت بین‌المللی هوپس با ترکیبی متشکل از ۱۴ بازیکن عازم چین شد.
با توجه به شکست قزاقستان در خانه استرالیا، تیم ایران که رفت و برگشت به این حریف اوج گرفته باخته بود، برای چهارمین دوره پیاپی راهی جام جهانی شد.
ایران به چین باخت و به جام‌جهانی بسکتبال صعود کرد
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد.
تیم ملی بسکتبال قزاقستان در دیدار با چین در انتخابی جام جهانی نتیجه را واگذار کرد‌.
فدراسیون بسکتبال قصد دارد با هماهنگی حامد حدادی و به منظور تسریع روند بهبودی این بازیکنِ مصدوم، فیزیوتراپ تیم ملی را راهی چین کند تا به صورت اختصاصی روند درمان وی را دنبال کند.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
ستاره بسکتبال چین در پی مصدومیت شدید حامد حدادی، برای او آرزوی سلامتی کرد.
رویکرد چینی‌ها نسبت به رویدادهای ابتدایی سال آینده میلادی و منتفی کردن برگزاری آنها در کشورشان، نگرانی‌هایی را درمورد بازی‌های آسیایی درفاصله ۱۰ ماه تا زمان جدید این بازی‌ها ایجاد کرده است.
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
محل برگزاری دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در انتخابی جهان بعد از نهایی شدن ابلاغ قوانین دولت چین برای سال جدید میلادی مشخص می‌شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال چین با تاکید بر جایگاه بسکتبال ایرا در آسیا گفت که با تلاش زیاد این تیم را شکست دادیم.
بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین می‌گوید با اطلاعی که از تلاش ملی‌پوشان برای آماده‌سازی و انگیزه‌شان سراغ دارد، حتما آنها برنده دیدار حساس و تعیین کننده با چین خواهند شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ترکیب این تیم برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی و دیدار با چین را اعلام کرد.
لیست اولیه بازیکنان تیم ملی بسکتبال چین برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ منتشر شد.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی به مصاف چین می‌رود که همه آمارها به سود پر افتخارترین تیم آسیا سنگینی می‌کند.
کارشناس بسکتبال با تاکید بر اهمیت دیدارهای پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی گفت: حریفان قدرتمندی در این پنجره داریم اما کسب نتیجه از رقابت با آنها قابل دسترسی است.
سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ممکن است به خاطر بازی در لیگ چین، دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی را از دست بدهد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران در یک بازی نزدیک مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ