سرمربی آلمان از رفتار سیاسی بازیکنان خود در قطر انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
هر اندازه آنسو فاتی اصرار برای ماندن در بارسلونا دارد، ژاوی در تلاش است راهی برای خلاصی از دست او پیدا کند.
باشگاه الهلال تلاش می کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یکساله جلب نماید.
پیشنهاد انتقال قرضی ژوائو فلیکس به بارسلونا با موافقت باشگاه اتلتیکو مواجه شده است.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از این که مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.
کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.
لوتار ماتئوس از انتخاب‌های هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، برای فیفادی مارس انتقاد کرد.
این ماهواره‌ها می‌توانند آن ماهواره‌هایی را که در صورت فلکی بزرگ استارلینک قرار دارند ردیابی کنند و مکانی امن برای چین در فضای مدار پایین فراهم کنند.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.
یک رسانه اسپانیایی فاش کرد بارسلونا در سال 2022 برای خرید ژوائو فلیکس با اتلتیکومادرید به توافق رسیده بود ولی به دلیل فیرپلی مالی نتوانست او را به خدمت بگیرد و فلیکس در نهایت بازیکن چلسی شد.
کاپیتان چلسی اعتقاد دارد که ابتدا باور نداشته ژوائو فلیکس در زمستان به این تیم بیاید.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی خودرو گفت: متأسفانه دولت به جای حذف دلال بازی، الان خودش در بورس دلال شده است.
یکی از ستاره‌های سابق رئال مادرید با انتقاد تند از ژوائو فلیکس بعد از انتقال او از اتلتیکو مادرید به چلسی گفت اتلتیکو به فلیکس اعتماد کرده ولی او لیاقت این اعتماد را نداشته است.
مارکا اعلام کرد دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو، به توافق لفظی رسیده‌اند.
درحالیکه تلاش یونایتد برای جذب ژوائو فلیکس ادامه دارد اتلتیکو مادرید در جدیدترین واکنش به این تلاشها نشان داد با این انتقال چندان موافق نیست.
اتلتیکو مادرید برای انتقال قرضی ژوائو فلیکس تا پایان فصل، رقمی عجیب و باورنکردنی را طلب کرده است.
اتلتیکومادرید به این نتیجه رسیده است تا ژوائو فلیکس را همین زمستان و تا پایان فصل به باشگاهی دیگر قرض بدهد.
کارشناسان شبکه تلویزیونی ARD آلمان بعد از شروع دیدار تیم ملی این کشور مقابل کاستاریکا از ترکیب انتخاب شده توسط هانسی فلیک برای این بازی به شدت انتقاد کردند.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
در این روزها که از منجنیق فلک بر سر ایران و ایرانی سنگ فتنه می‌بارد، اهریمن آهنگ این سرزمین کرده و اذنابش بر تنور خشونت و آشوب می‌دمند و رندانه مطالبات به‌حق مردم را با غوغای روایت‌ها و حکایت‌ها به محاق می‌برند، ایران عزیز به صدای عقلانیت امثال زیدآبادی بیش از هر زمان دیگری نیازمند است.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به شدت از اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر انتقاد کرد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر انتقاد کرد و گفت این دوره جام جهانی تورنمنتی برای هواداران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ