یکی از ستاره‌های سابق رئال مادرید با انتقاد تند از ژوائو فلیکس بعد از انتقال او از اتلتیکو مادرید به چلسی گفت اتلتیکو به فلیکس اعتماد کرده ولی او لیاقت این اعتماد را نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
تنها به دلیل چند سانتی متر، گل کریستیانو رونالدو برابر الشرطه مردود اعلام شد.
مدافع ۱۹۴ سانتی متری استقلال خوزستان بعد از چندین سال دوباره شاگرد سیروس پورموسوی شده است تا بدین ترتیب برای تیم استانش توپ بزند.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
به طور مشخص هر پنج سانتی‌متر افزایش سایز دور ران با کاهش ۱۸ درصدی خطر مرگ زودرس مرتبط است، زیرا سایز ران، شاخصی برای میزان عضله‌ای است که فرد حمل می‌کند نه چربی.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
شواهد نشان می‌دهد که این خزنده بیشتر در نواحی گرمسیری (ساوانا) یافت می‌شود. امدادگران به دلیل جثه بزرگ این مارمولک، آن را «هیولا» نامیدند! و به دنبال یک متخصص برای مراقبت از این هیولا هستند.
زمانی که سیاوش به سن ۱۲ سالگی رسید، قدش رشد چشمگیری داشت؛ تا حدی که کم کم به ۲۵۹ سانتی‌متر قد و وزن ۲۴۵ کیلوگرم رسید. در آن زمان مردم چنین قد و وزنی را یک امتیاز می‌دانستند و تصور نمی‌کردند این رشد بی‌رویه سیاخان ممکن است یک نوع بیماری باشد.
سانتی نولا، مدیر نشریه موندودپورتیوو، امروز در ستون خود ادعا کرد که بارسلونا قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود.
ستاره 218 سانتی متری بسکتبال ایران 6 هفته بعد از جراحی سنگین روی آشیل پای خود از روی ویلچر بلند شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ارتفاع برف در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی متر رسید.
بارش ۱۰ سانتی متری برف ارتفاعات شهرستان سپیدان را سفیدپوش کرد و سبب ایجاد طراوت و سرزندگی در هوا و طبیعت این منطقه شد.
مدیرکل آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری از وقوع ۳۰ سانتی متر فرونشست خاک در سال خبر داد.
سعید عزت‌اللهی از شانس قابل توجهی برای حضور در ترکیب اصلی ایران برخوردار است.
توصیه می شود هموطنانی که سفرهای ضروری دارند از مسیر جایگزین سپیددشت استفاده نمایند تا با مشکل مواجه نشوند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ممنوع الخروجی ستاره بلندقامت تیمش را تکذیب کرد.
سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ممکن است به خاطر بازی در لیگ چین، دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی را از دست بدهد.
ماکسیم ساپوژکوف، ستاره ۲۲ ساله باشگاه ورونا پدیده جدید والیبال روسیه است.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره اینکه در کنار لایروبی بنادر شمال کشور، عملیات لایروبی کانال آشوراده را با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک پروژه ملی در استان گلستان در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.
شیخ دیاباته با پیوستن به پرسپولیس بلندقدترین بازیکن لیست سرخ‌ها شده است.
سانتی مترهای اضافی باعث شد تا تیم دوست داشتنی سال 96 به فینال جام ملت‌های آسیا نرسد.
در پنجمین روز از این دوره جشنواره فیلم‌های «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی به نمایش در خواهد آمد. در این میان «دسته دختران» به واسطه هزینه بسیار بالایی که داشته و عنوان گران‌ترین فیلم جشنواره را گرفته، در معرض بیشتر است..

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ