تصاویری از لحظه شهادت ۴ نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج در سراوان به دست گروهک‌های را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از شهادت یکی از پاسداران مدافع امنیت در درگیری با فردی مظنون در اسلام آبادغرب خبر داد.
اهواز - شهید محمد قنبری که روز یکشنبه به دست یکی از بستگان مادر کیان پیرفلک به شهادت رسیده با حضور باشکوه مردم شهرهای ایذه و باغملک تشییع شد.
تصاویری از لحظه شهادت ۴ نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج در سراوان به دست گروهک‌های را ببینید.
تصاویری از ۴ شهید نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج ، که به دست گروهک‌های تروریستی در سراوان به شهادت رسیدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از ۴ شهید نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج ، که به دست گروهک‌های تروریستی در سراوان به شهادت رسیدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از شهادت مدافع امنیت اباذر رخ‌بخش، پس از تحمل جراحات حمله اغتشاشگران در حین انجام مأموریت خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی حمله شب گذشته اشرار مسلح به ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار، یکی از این سربازان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید دوست محمدی و براتی در حالی به میدان رفتند که می‌دانستند به شهادت می‌رسند، از این جهت شهدای مدافع امنیت اسوه‌های شجاعت و ایثار هستند.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
مشهد ـ فرماندار مشهد از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد خبر داد.
کرمانشاه- مدافع امنیت «نادر بیرامی» ظهر امروز در جریان تجمع آشوبگران در شهرستان صحنه توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.
پیکر یکی از شهدای مدافع امنیت روز گذشته بوکان، امروز در ارومیه تشییع می‌شود.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که به دست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فروتقه انصاریه از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که بدست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فدافن از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
یک منبع آگاه امنیتی گفت: امروز چهارشنبه دو تن از مدافعان امنیت در جریان اغتشاشات تهران به شهادت رسیدند.
کامیاران- عصر امروز یکی از حافظان امنیت با شلیک گلوله افراد اغتشاشگر در شهر کامیاران به شهادت رسید.
یک منبع آگاه از شهادت یک نیروی مدافع امنیت به ضرب گلوله توسط اغتشاشگران در بوکان خبر داد.
ارومیه - یک منبع آگاه از شهادت یک نیروی مدافع امنیت به ضرب گلوله توسط اغتشاشگران در بوکان خبر داد.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" که شب گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر و اشرار در ملایر به شهادت رسید، کمتر از ۱۲ ساعت از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان دستگیر شد.
دو نفر از مدافعان امنیت در درگیری با اغتشاشگران در بیرم لارستان به شهادت رسیدند.
تهران- یکی از بسیجیان مدافع امنیت در تهران بر اثر جراحات وارده توسط اغتشاشگران در بیمارستان به شهادت رسید.
فرماندار قشم خبر شهادت مجتبی امیری‌دوماری از بسیجیان شهرستان قشم را تائید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ