وزیر میراث فرهنگی گفت: ۴ اثر مهم را در یونسکو به ثبت رساندیم و ۱۷ اثری که در گذشته داشتیم، به ۲۱ اثر افزایش پیدا کرد و از مقام هفتم در دنیا به مقام ششم دست پیدا کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ثبت ۴ اثر طبیعی این استان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد.
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته شدند.
انزلی- فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال ۴ نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات یک حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) ۴ نفر مصدوم شدند.
۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، آمار جان باختگان ناشی از اصابت صاعقه طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴ نفر رسید.
شیراز-سرپرست پلیس راه جنوب استان فارس گفت: واژگونی سواری سمند در جاده فراشبند یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی سمند بر جای گذاشت.
جاری شدن سیل در جازان عربستان موجب جان باختن چند شهروند عربستانی شد.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ریزش چهار باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی و نجات دو مصدوم از زیر آوار خبر داد.
۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره
منابع سوری از انفجار بمبی در جنوب این کشور خبر دادند که به زخمی شدن شماری از نظامیان سوری منجر شده است.
در تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده از شهر غازی‌آنتپ واقع در جنوب‌شرقی ترکیه مشاهده شد که زمین بر اثر زلزله مهیب در این شهر، ۴ متر جابه‌جا شده است.
بر اثر سقوط اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال از روی پل در برزیل چهار نفر جان باختند.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و هم‌اینک وضعیت عمومی آنان مساعد هست. فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک‌دستگاه خودروی پژوپارس به همراه همدست خود از محل متواری شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن ۴ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشورهای دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
تبریز- مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر تیراندازی در تبریز چهار نفر زخمی شده که حال دو نفر از آنان وخیم است.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز از جان باختن چهار نفر بر اثر انفجار کارخانه اکسیژن در اهواز خبر داد.
بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ