استقلال در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که در دربی‌های برگزار شده خرداد ماه موفق‌تر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ۵۵۰ هزار گردشگر خارجی خرداد امسال وارد ایران شده اند.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در خرداد ماه ۱۴۰۲، بیش از ۶۰۰ بار لرزید.
تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله دانشجویان جهان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود.
رودبار- قلب شهرستان رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ با لرزش زمین ایستاد اما با گذشت این فاجعه دردناک، گوشه گوشه این شهرستان همچنان در فقر و محرومیت به سر می برد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۱ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۱ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۰ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۰ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۹ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۹ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۸ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۸ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۷ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۴ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۴ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۳ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۲ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۲ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۹ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۹ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۱ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۱ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۶ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۶ خرداد را بخوانید.
پنج استان کشور طی روزهای گذشته درگیر سیل ‌و آب‌گرفتگی بودند تا سیلاب بهاره به مهمان ناخوانده خردادماه تبدیل شود، مهمانی که خسارات جدی در برخی استان‌ها برجای گذاشت.
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، یکشنبه و دوشنبه هفتم و هشتم خرداد ماه، تعطیل است.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین خرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم خردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
براساس اعلام مسئول مسابقات جام حذفی سازمان لیگ، دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی در نیمه اول خردادماه برگزار خواهد شد.
تازه‌ترین اطلاعات از بانک مرکزی نشان می‌دهد این نهادناظر پولی کشور به دستاوردهای قابل تأملی در زمینه کنترل نقدینگی و تورم رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ