اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن‌سلمان دعوت کرد که امروز ایشان گفتند این دعوت را پذیرفتم و برنامه‌ریزی می‌کنم که در زمان مناسب به ایران سفر کنم.
فدراسیون بسکتبال اسامی ۲۸ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی «ایران نوین» اعلام کرد.
این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
همچنین شجاع خلیل‌زاده و احمد نورالهی جهت تکمیل دوره بازتوانی طبق برنامه کادر پزشکی تیم ملی در تهران خواهند ماند و در تورنمنت کافا حضور نخواهند داشت.
نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران معرفی شدند.
مدودف در توییتر به زبان انگلیسی نوشت: "شما در مورد باخموت از من پرسیدید. (در باخموت چه خبر) خودتان بیایید و ببینید.
وزیر دفاع کشورمان در حاشیه اجلاس همکاری سازمان شانگهای با «شیر علی میرزا» وزیر دفاع تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران ۱۹ بازیکن را به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که در دو شهر تهران و تبریز پیگیری خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
روز گذشته اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران برای دومین بار طی یکماه گذشته توسط مسئول برگزاری مسابقات بدنسازی ifbb pro مراکش جهت قضاوت در رقابت بدنسازی این کشور دعوت شده است.
فدراسیون وزنه‌برداری روسیه از ایران برای حضور در مسابقات آزاد این کشور دعوت کرد.
فدراسیون وزنه‌برداری روسیه از ایران برای حضور در مسابقات آزاد این کشور دعوت کرد.
کیهان نوشت: لذا می‌توان از این رفتار، یعنی خارج کردن از لیست مهمانان کنفرانس امنیتی مونیخ، به عنوان یک خودانزوایی از ترس روبه‌روشدن با این واقعیت‌ها تعبیر کرد.
کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران، به کمپ آموزشی بدون مرز فیبا و NBA دعوت شد.
فدراسیون جهانی والیبال از چهار داور بین‌المللی ایران برای قضاوت و نظارت در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ دعوت کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سلطان عمان پیام کتبی رئیس جمهور کشورمان را تسلیم ایشان نمود.
بانک ایران زمین، به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی خود در شعب شهرستان اصفهان برای عنوان شغلی متصدی امور بانکی دعوت به همکاری می نماید.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.
هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه ای از دعوت ایران از شیخ الازهر برای گفتگو استقبال کرد.
مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.
نماینده فدراسیون کشتی آمریکا با حضور در کنار علیرضا دبیر در صربستان رسما از ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی آیوا دعوت کرد.
اوجی تاکید کرد: با این توافقات و تفاهم نامه که به امضا رسید بین وزارتخانه‌ها از جمله انرژی، حمل و نقل و یک بیانیه مشترک که با آقای نواک امضا کردیم تا مردم ثمرات این توافقات انجام شده با طرف روسی را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ