یک گربه سیاه گوش که به شکلی هوشمندانه در کمین خرگوش چموش نشسته بود، در نهایت موفق شد که این حیوان بخت برگشته را پس از پرشی جانانه در هوا شکار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین دی بروین بازیکن تیم منچستر سیتی گل دیدنی را در حین تمرینات به ثمر رساند. منبع: منچسترسیتی
تعداد کمی از حیوانات بچه های خود را در کیسه های بدنشان بزرگ می کنند. از جمله اپوسوم ها ، شیاطین تاسمانی ، کوالاها و کانگوروها . با این حال کانگورو یکی از متفاوت ترین کیسه داران حیات وحش است. کانگورو در هر بار زایمان فقط یک بچه به دنیا می اورد.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
این پژوهشگر حیات وحش تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در اطراف شهر‌ها میزان درگیری انسان‌ها در شهر‌های مختلف کشور به این بیماری افزایش یافته است.
ترامپ در کمپین انتخاباتی جدید خود گفت: وقتی من دوباره رئیس جمهور شوم قانونی را امضا خواهم کرد که ختنه کودکان را در تمام ۵۰ ایالت ممنوع می‌کنم!
مشاهده سه یوزپلنگ در کنار جاده میامی عباس آباد که در خطر تصادف و انقراض قرار دارند.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
طرز تهیه کوکو سیب زمینی را با کمی تفاوت در آن مشاهده کنید.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
در فیلم آهویی را مشاهده می‌کنید که به اشتباه به سمت کمین سه یوزپلنگ می‌رود و طعمه آن‌ها می‌شود.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
در این ویدئو یک ایمپالای نگون بخت را مشاهده می‌کنید که با تلاش بسیار از چنگال تمساح می‌گریزد. غافل از اینکه یک شکارچی سرسخت تر، یک پلنگ گرسنه در کمین نشسته است.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان زیستگاه گونه در معرض انقراض پلنگ ایرانی است و حالا خشکسالی پیاپی و کمبود منابع غذایی این گونه را بیش از پیش در معرض خطر نابودی قرار داده است.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
کوین یامگا گل دوم استقلال مقابل نساجی را به ثمر رساند.
کمیل قاسمی پس از ۱۰ سال مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را دریافت کرد.
کین تعداد گل‌های خود در تاتنهام را به عدد ۱۸۵ رساند تا رکورددار گلزنی با پیراهن یک تیم در لیگ برتر جزیره شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ