نتایج یک پژوهش می‌گوید که همه چیز از جمله فعالیت‌های ماوراء الطبیعه در ذهن ما رقم می‌خورد و با اختلالات خواب مرتبط است و این مطالعه می‌تواند دلیل آن را توضیح دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشعه ماوراء بنفش (یو وی) می‌تواند چشم‌ها را بسوزاند. آفتاب‌سوختگی چشمی با احساس درد یا تاری در دید همراه است. تابش بیش از حد و مستقیم اشعه یو وی می‌تواند به شبکیه، عدسی و قرنیه آسیب برساند. تابش مستقیم و طولانی نور خورشید به عدسی، منجر به کدر شدن عدسی یا آب مروارید می‌شود.
تابستان سال جاری از گرمترین روز‌ها و شب‌های یک دهه گذشته است و بنا بر اعلام متخصصان فردا (سه شنبه) میزان اشعه ماورای بنفش خورشید در تهران شدید است و مردم باید اقدامات حفاظتی را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات و آسیب‌های این اشعه خطرناک در امان باشند.
تونی کروس در مورد بازگشت‌های باورنکردنی رئال مادرید در بزرگترین بازی های فصل حرف زد.
نور خورشید از اجزای مختلفی از جمله اشعه‌های ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) تشکیل شده است. برخلاف اشعه‌های UVB، اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای و ابر‌ها نفوذ کرده، بافت کشسان پوست را از بین ببرند و باعث ایجاد چین و چروک‌های عمیق شوند. این اشعه‌ها همچنین می‌توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.
عقرب‌های غول پیکر جنگلی بومی هند هستند. آن‌ها به داشتن دستان گیره مانند بزرگ معروف اند که برای جابجایی غذا استفاده می‌شود و اسکلت‌های بیرونی آن‌ها سیاه و سفید براق، اما گاهی اوقات قرمز مایل به قهوه‌ای است که زیر نور ماوراء بنفش (UV) به رنگ سبز خاکستری می‌درخشد. علاوه بر این، این عنکبوتیان جذاب منزوی هستند.
در فصل تابستان شدت تابش نور خورشید بیشتر است و بسیاری همچنان از نحوه محافظت از خود در برابر امواج ماوراء بنفش به طور کامل مطلع نیستند. افزایش شدت تابش اشعه خورشید در فصل تابستان، لزوم یادگیری راه‌های صحیح مراقبت از خود در برابر نور خورشید و پیشگیری از اشتباهات رایج در این باره را ضروری می‌سازد.
گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.
رئیس باشگاه زمالک مصر با اتهامات عجیبی، تیم الاهلی را به استفاده از جادو و کمک گرفتن از اتفاقات ماوراء الطبیعی متهم کرد.
اصطلاح «کیش شخصیت»، در سخنرانی معروف نیکیتا خروشچف، رهبر شوروی در رابطه با جوزف استالین در بیستمین کنگره حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی در فوریه ۱۹۵۶ رایج شد. خروشچف گفته بود که «برای روح مارکسیسم-لنینیسم، ناروا و نامناسب است که شخصی را تا حدی بالا ببریم که او را به اَبَرمردی با ویژگی‌های ماوراء طبیعی شبیه به ویژگی‌های خدا تبدیل کنیم.
حتما تا به حال اسم حس ششم به گوشتان خورده است. یک احساس ناشناخته که خیلی‌ها مدعی پیش بینی آینده با حس ششم هستند. در حقیقت این حالت به حسی گفته می‌شود که وابسته به هیچ یک از حواس پنج گانه فیزیکی نیست و به ما برای رسیدن به درک ماورای طبیعه کمک می‌کند.
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: رادار ماورای افق با نام سپهر با برد ۳ هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.
Styler ShoeCase محفظه‌ای است که می‌تواند کفش‌های شما را از رطوبت در امان نگه دارد و به فیلتر‌هایی برای محافظت از آن‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مجهز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ