در اسپانیا معتقدند که واکنش دیبو مارتینز برابر شوت کولو موآنی در بازی فینال جام جهانی 2022، بهترین مهار یک دروازه بان در تاریخ ادوار جام جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
سرمربی اتلتیکو مادرید بار دیگر تکرار کرد که نه ژوائو و نه هیچ بازیکنی بالاتر از نام باشگاه نیست.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
منچسترسیتی بیشترین درآمد را بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2022 قطر کسب کرده است.
گل زیبای لیونل مسی به بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان بهترین گل فصل 23-2022 فوتبال اروپا انتخاب شد.
نواک جوکوویچ با برتری سه بر صفر در فینال رولن گاروس 2023 و کسب قهرمانی این تورنمنت، به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ تبدیل شد.
ال کلاسیکوی دوستانه تابستانی در شهر دالاس آمریکا، گران‌ترین بازی تاریخ فوتبال دنیا خواهد شد.
اوراواردز ژاپن در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا پرافتخارترین تیم است.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
پدیده جوان فولاد در لیگ بیست و دوم بار دیگر با گلزنی در ترکیب تیمش درخشید.
وینیسیوس حالا موثر ترین فوتبالیست حاضر در فوتبال اسپانیا بالاتر از کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی است.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
اگر می‌گوییم، وضعیت اشتغال جامعه و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کرده، باید این موضوع را مردم احساس کنند. اگر ادعا می‌شود، تورم مهار شده یا روندی کاهشی داشته، باید مردم در خرید‌های روزمره‌شان این امر را ببینید. در پرداختن به این‌که حقیقت نزد کیست، در دسترس‌ترین راه‌حل ارجاع به واقعیات است. هر آن‌چه با واقعیات موجود انطباق داشته باشد، به حقیقت نزدیک‌تر خواهد بود. معیار سنجش حقیقت را می‌توان در ادراک روزانه شهروندان از خریدهایشان، سوار تاکسی شدن‌شان، میزان احساس امنیت اقتصادی‌شان، میزان همخوانی درآمد‌ها و هزینه‌هایشان مورد سنجش قرار داد. هیچ معیاری بالاتر و ارجح‌تر از صدا و فهم عموم مردم وجود نداشته و ندارد
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
جمال موسیالا، مهاجم 19 ساله بایرن مونیخ، بهترین بازیکن سال تیم ملی آلمان در سال 2022 انتخاب شد.
یحیی گل‌محمدی شانس این را خواهد داشت تا با پیروزی در دیدار جام حذفی 290 امتیازی شود.
استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
رئیسی با اشاره به ساخت ۶ نوع واکسن کرونا در داخل کشور به همت دانشمندان ایرانی و با حمایت دولت اظهار داشت: استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اعلام کرد: پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی ۶۰ ساله همراه دو فرزندش در حال اجرای عملیات ساختمانی بوده که با توجه به عدم مهار صحیح بالابر، متاسفانه بالابر سقوط نموده و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.
بررسی میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که علیرغم آنکه قیمت ارز در بازار آزاد روند صعودی دارد ولی کمتر کسی حاضر به خرید ارز با قیمت های بالاتر از توافقی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ