مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امروز بانک شهر یکی از حامیان جدی صنعت پتروشیمی در پیشبرد طرح‌ها و افزایش تولیدات در این صنعت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از تعیین قیمت‌های جهانی (مشورتی تعیین سقف ارزی) انواع روغن خبر داد.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
شعب منتخب ارزی بانک های عامل و صرافی‌های منتخب فروش ارز در روزهای تعطیل 29 اسفندماه تا 4 فروردین 1402 به منظور ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال خواهند بود.
ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعبه بانک ملی ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بر ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی و ارزی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال درشهرستان تربت حیدریه خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
اتاق ایران به ارائه ۳۰ راهکار برای حل مشکلات تعهد ارزی پرداخته و خواستار معافیت صادرات محصولات کشاورزی،فرش،صنایع دستی،دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی از این موضوع در طول برنامه هفتم شده است.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عموم فعالان اقتصادی اطمینان می‌دهد ارز لازم به منظور واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور از طریق سامانه نیما به عنوان مرجع رسمی ارز کشور تأمین می‌شود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کار‌های کشور از فضای مجازی و اینستاگرام به عنوان مکمل تبلیغاتی استفاده می‌کنند و این گونه نیست که همه فروش آن‌ها از طریق آن‌ها باشد، فقط ۳ درصد از فروش کسب و کار‌ها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
به گفته‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس، سیاست دولت سیزدهم مبنی بر افزایش روابط با همسایگان مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بازارسازی برای فروش نفت کشورمان در شرایط تحریمی اشاره کرد. مهندسان خوبی در زمینه‌ی طراحی و تأسیس پالایشگاه داریم که می‌توانیم از طریق صدور خدمات به سایر کشورها، آن‌ها را به کار بگیریم و برایشان اشتغال آفرینی کنیم.
بانک ملی ایران با هدف تسهیل مبادلات و گسترش خدمت رسانی ارزی در شبکه بانکی، شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی ـ ارزی خود در شعب سراسر کشور را توسعه داد.
بانک مرکزی اعلام کرد که فعالیت شبکه صرافی های مجاز در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با اولویت ارائه خدمات ارز اربعین به زوار حسینی استمرار دارد.
​همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور و رییس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، باجه ارزی ویژه این بانک برای ارائه خدمات ارزی به زوار سیدالشهدا(ع) افتتاح شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
شرکت صرافی ملت آمادگی خود را برای ارائه ارز زیارتی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ