سرپرست کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: با توجه به گرمی هوا و نبود تمهیدات لازم از سوی ترکیه، اقدام به تهیه ۱۲۰ پنکه و توزیع آن در اتاقهای تیم‌های ورزشی کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توزیع داخلی در بسته بندی‌ها با وزن‌های مختلف صورت می‌گیرد قاچاقچیان بسته‌های بزرگ را به فروشندگان خرد توزیع می‌کنند و این فروشندگان در وزن‌های مختلف ۵ صدم، یک گرم، ۲ گرم و ۵ گرمی بسته بندی می‌کنند که این‌ها بسته‌های کوچک آماده توزیع و مصرف هستند؛ و در آخر سرنوشت این توزیع کنندگان خرد در سطح شهر و بوستان‌ها زندان است.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
حضور مالخران تبعه افغانستان هم در بازار پر رنگ شده و آن‌ها اغلب خریداران گوشی‌های آیفون سرقتی هستند. آن‌ها گوشی‌های سرقتی را در بسته‌های صد تایی به افغانستان ارسال می‌کنند. یکی از این مالخران می‌گوید: در افغانستان گوشی‌ها قابل ردیابی نیست و بازار خرید گوشی‌های سرقتی آیفون گرم است و حتی این گوشی‌ها در سوپرمارکت هم فروخته می‌شود. هر گوشی را بین سه تا ۱۰میلیون می‌خریم.
پس از نایابی شکر در چند هفته گذشته، این محصول با حجم کم در حال توزیع است و هر بسته ۳ کیلویی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مبلغ ۱۰۲ هزار تومان قابل خرید است.
پس از نایابی شکر در چند هفته گذشته، این محصول با حجم کم در حال توزیع است و هر بسته ۳ کیلویی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مبلغ ۱۰۲ هزار تومان قابل خرید است.
یزد- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از حذف حواله‌های فیزیکی خرید کودهای کشاورزی یارانه‌ای و آغاز توزیع آن بر اساس حواله الکترونیکی برای حذف دلالان و سودجویان خبر داد.
بر اساس ابلاغیه وزارت صمت خرید و فروش طلا فقط با فاکتور قابل استعلام سامانه جامع تجارت باید انجام شود.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» خبر داد.
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
خرید و فروش موبایل رجیستر نشده تخلف است
رفیعی چهارمین دلیل صلح امام حسن (ع) را حب دنیا و پول پرستی مردم و خواص دانست و اضافه کرد: معاویه پول‌های زیادی را در میان افراد تأثیرگذار توزیع کرد و بسیاری از افراد را خرید تا اطراف امام حسن (ع) را خالی کنند.
رصد میدانی خبرنگار مهر در برخی شهرستان ها حاکی از این بود که توزیع میوه دولتی تقریبا از سوم فروردین متوقف شده و تقاضا برای خرید سیب و پرتقال دولتی بی پاسخ ماند.
سامانه همتا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرایط درباره ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اوراق سپرده نفتی ضمانت شده و مشکلی بابت خرید وفروش آن وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اوراق سپرده نفتی ضمانت شده و مشکلی بابت خرید وفروش آن وجود ندارد.
بهادری جهرمی گفت: با اجرای بسته جدید، هر گونه نیاز واقعی ارزی در مسیر قانونی و مشخص پاسخ می‌گیرد و خرید و فروش خارج از مرکز مبادله و یا بانک‌ها و کارگزاری‌های رسمی در حکم قاچاق ارز و طلا بوده و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می کنند، هشدار داد.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران از خرید و عرضه پیاز جهت تنظیم بازار با توجه به مصوبات قرارگاه منیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
در دهه ۵۰ به دلیل نزدیکی ملک به کشتارگاه تهران، در محدوده میدان بهمن فعلی، اتحادیه و شرکت تعاونی صنف تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران، خانه انیس‌الدوله را خرید و اکنون این خانه تاریخی در تملک اتحادیه صنف گوشت گوسفندی تهران است.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک‌ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
ظهر هوا بشدت گرم می‌شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته است؛ لذا باوجود قوانین و سخت گیری‌های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه‌های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیم‌ها جهت رفاه این عزیزان در اتاق‌ها قرار دادیم.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ