بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۴۸ کشور مشتریان محصولات نانوفناورانه ایران‌ساخت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در واکنش به تحریم‌های استرالیا، ورود ۴۸ استرالیایی را به این کشور ممنوع کرده است.
از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت بیش از ۱۹۳ هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۸ درصدی را نشان می‌دهد.
وزارت دفاع اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور نیازمند دست کم ۴۸ فروند جنگنده اف-۱۶ بوده تا بتواند به مرز‌های خود در سال ۱۹۹۱ برسد.
معاون دادستان کل کشور از اعلام جرم علیه ۴۸ شرکت دولتی در خصوص استنکاف از اجرای تکالیف قانونی ارتقاء بهره‌وری خبرداد.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، آمار جان باختگان ناشی از اصابت صاعقه طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴ نفر رسید.
وزارت امور خارجه آلمان امروز اعلام کرد که در اقدامی متقابل، سفیر «چاد» را از این کشور اخراج کرده است.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا درباره شیوعِ ماده مخدر جدیدی در میان جوانان این کشور هشدار داد .
دولت چاد از سفیر آلمان خواست که به دلیل دخالت بیش از حد در امور داخلی چاد و رفتار خارج از موازین دپلماتیک، ظرف ۴۸ ساعت خاک این کشور را ترک کند.
فرمانده قرارگاه نوروزی(امین) پلیس امنیت اقتصادی از کشف سه هزار و ۸۸ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
رئیس کل گمرک ایران گفت: درآمدهای ارزی کشور از محل صادرات غیرنفتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۲ و ۲۲ صدم درصدی داشته است.
مقامات ترکیه از بازداشت ۴۸ نفر به اتهام سرقت و غارت اموال مردم پس از زلزله اخیر در این کشور خبر دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱.۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
دبیر انجمن کاشی و سرامیک تزئینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از ۴۸ کشور به ۱۵۰ کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی به حدود ۱۱۰۰ حادثه دیده خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر، به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.
معاون نوآوری تبیان از ازدواج ۵۱۸ نفر در کشور از طریق پلت فرم همدم طی ۱۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۴۸ درصد متقاضیان ازدواج از طریق این روش، دهه شصتی بوده‌اند.
در برخی از پرونده‌ها متهمان فقط باید از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری که وکلای مورد تأیید قوه قضائیه هستند، استفاده کنند؛ این قید، یک امکان ویژه برای این گروه از وکلا با تعداد کمی ایجاد کرده و مورد مخالفت و اعتراض جامعه وکالت است. در شرایط حاظر وجود این تبصره موجب شده تا بهانه هایی برای عده ای از افراد سودجو فراهم گردد
نرخ تورم کل کشور در مهر ماه ١٤٠١، برابر ٤٢,٩ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ٤٠.٨ درصد برای دهک­­ دهم تا ٤٨.٧ درصد برای دهک­ اول نوسان دارد.
طی ۴۸ ساعت اخیر تنها هزار و ۱۵۲ دوز واکسن کووید ۱۹ تزریق شده است؛ عددی که حاصل جمع همه واکسن‌های تزریق شده به عنوان دوز اول، دوم، سوم و بالاتر در سراسر کشور است. در ۴۴۸ شهرستانی که هر کدام پایگاه‌های پرشماری برای تزریق واکسن دارند که انواع واکسنِ تولید و خریداری شده میانشان توزیع گردیده، اما تقریبا کسی داوطلب تزریق شان نیست.
طی ۴۸ ساعت اخیر تنها هزار و ۱۵۲ دوز واکسن کووید ۱۹ تزریق شده است؛ عددی که حاصل جمع همه واکسن‌های تزریق شده به عنوان دوز اول، دوم، سوم و بالاتر در سراسر کشور است. در ۴۴۸ شهرستانی که هر کدام پایگاه‌های پرشماری برای تزریق واکسن دارند که انواع واکسنِ تولید و خریداری شده میانشان توزیع گردیده، اما تقریبا کسی داوطلب تزریق شان نیست.
خیران خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ۴۸ هزار کودک نیازمند را برعهده گرفته‌اند.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ