امروز شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۸ آلوده‌ترین ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اینکه لباس‌های شما بهتر و تمیزتر و بدون آسیب شسته شوند، بهتر است برنامه‌های ماشین لباسشویی براساس جنس پارچه یا میزان کثیفی و تمیزی آن انتخاب شوند.
طبق اسناد به جا مانده حدود یک قرن بعد از تکمیل مرحله سوم ۲۰ عدد از سنگ‌های آبی استون‌هنج فاز ۲ به منطقه نعل اسب شکل افزوده شد که امروزه تنها نیمی از این سنگ‌ها باقی مانده است. البته در این میان اثری از گودال‌های کنده شده که ظاهرا برای کار گذاشتن سنگ‌های آبی بوده، اما به دلایل نامعلومی هیچ‌گاه این کار صورت نپذیرفته، به چشم می‌خورد که این اثر به سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
گوشی‌های گلکسی سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند ساده‌ترین گوشی‌ها برای تعمیر بودند و گلکسی اس ۲۲ اولترا پس از گلکسی A ۴۰ مدل سال ۲۰۱۹ و Moto G ۷ در همان سال در رتبه سوم از نظر تعمیرپذیری قرار گرفت.
بدن ما پیر می‌شود و مغز ما نیز پیر می‌شود این موضوع برای همگان ما روشن است. پس چه زمانی مغز ما در تیزترین موقعیت به سر می‌برد؟ و چه زمانی شروع به زوال می‌کند؟
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
مایع ظرف‌شویی برای تمیزکردن قاب گوشی انتخابی ساده به‌حساب می‌آید. قدرت پاک‌کنندگی آن برای ازبین‌بردن جای انگشت به‌دلیل ریختن لکه‌های روغن و چربی و لکه‌های دیگر مناسب است.
دکتر ایان تاولی (Ian Towle) نویسنده اصلی این گزارش تحقیقاتی گفت: میمون لمور با نام علمی آرکائولمور Archaeolemur که به طور شگفت‌آوری بزرگ بوده است دارای ویژگی‌های کالبدشناختی (anatomical) بدیع از جمله فاقد «شانه دندانی» در جلوی دهان برای تمیزکردن بوده است.
«فرضیه بهداشت» نشان می‌دهد که محیط‌های تمیزتر خطر ابتلا به آلرژی و بیماری‌های خود ایمنی را با خود به همراه دارند. بهداشت این مناطق منجر به قرار گرفتن کمتر افراد آن در معرض باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف می‌شود که می‌توانند بر رشد سیستم ایمنی تأثیر بگذارند و مغز را در معرض التهاب مرتبط با آلزایمر قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ