اصفهان- رئیس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان از واگذاری ۳۱۲ محدوده معدنی استان از طریق مزایده به بخش خصوصی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر پایه این گزارش از ۳۷ هزار و ۷۰۱ مورد طلاق به ثبت رسیده، کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۱۸۵ مورد، خراسان جنوبی ۳۱۲ و کهگیلویه و بویراحمد با ۳۷۴ مورد است.
کرمان- همزمان با سفر رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به استان کرمان واحد گازی نیروگاه سیکل‌ترکیبی فولاد بوتیا به ظرفیت ۳۱۲ مگاوات افتتاح شد.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۳۱۲ نفر گرفتار در برف و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور خبر داد.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مسمومیت ۳۱۲ دانش‌آموز خوزستانی در مناطق مختلف استان خبر داد.
از آخرین دیدار استقلال با حضور سیاوش یزدانی ۱۰ ماه و ۷ روز سپری شده است.
تلاش برای از دستور کار خارج‌کردن طرح شفافیت آرای کمیسیون ماده ۵ در حالی صورت می‌گیرد که افشای برخی از مصوبات این کمیسیون نگرانی کارشناسان شهری را در پی داشته است. این کمیسیون به‌تازگی برای ملکی ۱۰‌هزار‌متری در منطقه یک در زیر‌پهنه G۳۱۲ (فضای سبزرود دره‌ها که هرگونه بارگذاری و طراحی بر اساس توجیه مطالعات زیست‌محیطی و هیدرولوژیک و طبق طرح‌های مصوب) واقع شده، تصمیم‌گیری کرده است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل دیروز توانست با رشد ۰.۱۱ درصدی خود را به سطح یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد برساند و شاخص کل هموزن نیز با ثبت ۰.۴۶ مثبت و عملکرد بهتر از شاخص کل به سطح ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید. در گفتگو با علی عصاری کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی روند بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته پرداخته ایم.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۱۴۵۲ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد شرکتهای دانش بنیان برابر با ۷هزار و ۳۱۲ است.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این سازمان موفق به تأمین زمین در تمامی هزار و ۳۱۲ شهری که طرح نهضت ملی زمین و مسکن در آنها اجرا می‌شود شده است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ