شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۱۴۵۲ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات امروز شنبه چهاردهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳۹ هزار و ۳۸۴ واحد رشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد رسید. فردا شاخص کل چه عددی را خواهد دید؟
نرخ رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در پایان خردادماه ۱۴۰۲ با ۸.۸ واحد درصد تنزل نسبت به دوره مشابه سال قبل (معادل ۳۷.۸ درصد در خردادماه ۱۴۰۱) به ۲۹.۰ درصد کاهش یافت.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۰.۴۵ درصدی همراه شد و به محدوده ۲.۱۵۵ میلیون واحدی رسید و شاخص هم‌وزن نیز با رشد اندک ۰.۰۹ درصدی روبرو شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بورس چه می شود؟
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
شاخص کل امروز در ابتدا اندکی منفی بود در پایان با ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۸۰ واحد رشد یکبار دیگر به بالای مرز ۲,۳ میلیونی رسید. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار واحد ارتقا یافت و در محدوده ۷۶۴ هزار واحد ایستاد. فردا روند مثبت بازار ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۳ هزار و ۸۳۷ واحد رشد کرد و به عدد ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت) پس از ثبت ۵ روز منفی ۷۱ هزار و ۸۸۲ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی ایستاد. رشد بازار سرمایه ادامه دار خواهد بود؟
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
شاخص بورس تهران امروز با رشد هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا امروز هم بدون تغییر خاص در همان محدوه‌ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی باقی مانده باشد. اما در مقابل شاخص هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ بورس ایران در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل با رشد ۷۳۲۶۷ واحدی توانست وارد کانال ۲.۴ میلیون واحدی شود. در روز خوب بورس،‌ ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص به کدام سمت می‌رود؟
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد بالا آمد و نماد‌های کگل، رمپنا و خودرو بزرگان سبز بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. فردا دوشنبه بازار چگونه خواهد بود؟ همچنان مسیر صعودی ادامه دارد؟
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
علی رغم آغاز منفی معاملات، روند رو به رشد بازار سرمایه امروز هم متوقف نشد و شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را به ثبت رساند. از اواسط معاملات تقاضا در بازار افزایش یافت و اکثر نماد‌های بازار از محدوده‌های منفی به مثبت حرکت کردند. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص کل بورس امروز با رشد ۷۷۴۱ واحدی توانست باز هم برای فتح کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد قدم بردارد.
شاخص کل در ابتدای معاملات با رشد ۱۵۴۲ واحدی مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ