مدیررسانه باشگاه نفت آبادان نسبت به تغییر زمان ناگهانی دیدار با نساجی مازندران موضع گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنانی که نوشابه‌های گازدار و سایر نوشیدنی‌های شیرین می‌نوشند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کبد و بیماری مزمن کبدی هستند.
سکسکه زمانی اتفاق می‌افتد که ورود هوا به ریه افراد به طور لحظه‌ای مسدود شده و به نوعی یک انقباض غیرارادی در دیافراگم ایجاد شود. برخی از دلایل رایج این انقباض عبارتند از: نوشیدن نوشابه‌های گازدار، خوردن یک وعده غذایی سنگین، خوردن غذا‌های خیلی سرد یا خیلی گرم، بلعیدن هوا، استرس و....
با ترفند ساده با خیال راحت بطری نوشابه را در یخچال قرار دهید و تا هر زمان که دلتان خواست همان نوشابه گازدار اولیه را بنوشید.
کوسه‌های ارواح در واقع به کوسه سفید بزرگ یا هر کوسه دیگری مربوط نمی‌شوند، اما یکی از قدیمی‌ترین کوسه‌های جهان هستند، آزمایش DNA نشان می‌دهد که این حیوان قبل از گیاهان گلدار تکامل یافته است!
محققان دریافتند در حالی که آب چه ساده و چه گازدار عملکرد بسیار خوبی برای آبرسانی سریع به بدن انجام می‌دهد، اما نوشیدنی‌های حاوی کمی قند، چربی یا پروتئین عملکرد بهتری در حفظ آب بدن برای مدت طولانی تری دارند.
اجرای پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز ۲۶ تیر آغاز شد.
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
این عکس‌ها را فردریک گادامر، عکاس فرانسوی، در سال ۱۹۲۷ میلادی در سفر به شیراز ثبت کرده است.
دو عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، فردریک گادامر عکاس فرانسوی در روز یکشنبه ۲۵ تیرماه سال ۱۳۰۶ شمسی یعنی حدود ده سال قبل از تخریب دروازه ثبت کرده است.
جوز هندی ادویه‌ای محبوب و خوش عطر است که از درخت همیشه سبز جوز بویا به دست می‌آید. این ادویه در واقع از دانه سخت و عطرآگین این درخت گلدار تهیه می‌شود و به صورت آسیاب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بسیاری از نوشابه‌های شیرین و گازدار، مخصوصا انواع سیاه، حاوی اسید فسفریک هستند و به‌راحتی سرعت تجزیه استخوان‌ها را افزایش می‌دهند.
۲۸ نفر از نمایندگان مجلس در طرحی ارائه شده، برخی از قوانین و احکام را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نامعتبر دانستند.
۲۸ نفر از نمایندگان مجلس در طرح ارائه شده، برخی از قوانین و احکام را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نامعتبر دانستند.
به نظر می‌رسد مصرف نوشیدنی‌های گازدار، شیر و آب‌میوه‌های طبیعی احتمال ابتلا به این عارضه تخریب‌کننده دستگاه عصبی را افزایش می‌دهد
تا حد امکان باید از دوغ‌های بدون گاز به جای دوغ‌های گازدار صنعتی مصرف شود، زیرا گاز اضافه شده به دوغ موجب اشغال فضای معده می‌شود و در روند هضم مواد غذایی تداخل ایجاد می‌کند، بنابراین سوء هاضمه و احساس سیری کاذب در زمان خوردن غذا ایجاد می‌کند.
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان گفت: دومین محموله به تعداد ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و گونه‌های کپورماهی در هفته جاری در بالادست دریاچه سد مسجدسلیمان (گدار لندر) رهاسازی شد.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.
یک دلیل کمتر شایع هوس کردن نوشابه کمبود کلسیم است. اسید فسفریک موجود در نوشیدنی گازدار می‌تواند کلسیم و منیزیم را از استخوان‌ها بشوید.
نوشابه (soft drink) همان‌طور که از اسمش پیداست، یک نوشیدنی است که ترکیبات آن شامل آب گازدار، مواد شیرین‌کننده و اسانس می‌شود. این نوشیدنی به دلیل گازدار بودن و افزودنی‌های جذابش مشهور است.
ژان لوگ گدار از از پیشگامان موج نوی سینمای فرانسه در نود و یک سالگی بدرود حیات گفت؛ رویدادی که موجی از واکنش‌ها را در سراسر جهان در پی داشت.
ارکیده‌ها یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین گروه‌های گیاهان گلدار در جهان را تشکیل می‌دهند. خانواده ارکیده‌ها شامل بیش از ۲۵هزار گونه منفرد است و جالب اینکه از هر قاره‌ای به جز قطب جنوب می‌آیند.
ساخته ژان لوک گدار بر اساس رمان ثروت احمق‌ها از دولورس هیچنز محصول سال ۱۹۶۴ اثری مهم در موج نوی فرانسه محسوب می‌شود؛ روایتی از یک سرقت با فرمی متفاوت که تعاریف مرسوم از پرداخت سینمایی را دستخوش تغییر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ