رئیس قوه قضائیه گفت: نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی زنان ۲۰۲۳: پیشرفت اروه رنار، از نظافتچی تا سرمربی تیم ملی زنان فرانسه
دبیرکل فدراسیون فوتبال حمایت خود از داوران لیگ برتر را اعلام کرد؛ او معتقد است داوران جوان باید زودتر استعدادیابی شوندو به لیگ برتر برساند.
ایران نوشت: نباید اینگونه تلقی شود که در یک جرم مشترک، یعنی بی حجابی، اگر فرد بی حجاب، سلبریتی باشد، صرفاً به جریمه نقدی محکوم می‌شود یا اینکه حداکثر باید خود را به یک کلینیک روانشناسی معرفی کند، اما اگر این زن، سلبریتی نباشد و به اصطلاح، جزو مردم عادی باشد، ممکن است به یک ماه شستن اموات محکوم شود!
عباس سلیمی‌نمین استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی معتقد بودند که این‌ها منافق هستند و قطعاً نباید فرصتی به این‌ها داد. اما نگرش امام یک مقدار متفاوت است. امام معتقد بود درست است سردمداران این جریان دارای نفاق جدی هستند، اما کسانی را که این‌ها جذب کرده‌اند باید حتماً به آن‌ها فرصت داده شود تا بتوانند تشخیص درستی داشته باشند. نگاه بسیار انسانی که امام به قضیه دارد، باید از سال ۶۰ رصد شود.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
محمد صادق جوادی حصار نوشت: ایران نباید از مذاکره با امریکا پروا داشته باشد، منطق هم حکم می‌کند همان‌طورکه ایران پس از سال‌ها قطع رابطه با عربستان سعودی به یک گفت‌وگوی سالم و نتیجه‌بخش رسید و روابط خود را از سر گرفت، می‌توان با شرکای عربستان، مثلا امریکا هم یک‌چنین روابطی را برنامه‌ریزی کرد.
فرانک لمپارد، مربی موقت چلسی، در آستانه بازی فردای تیمش برابر ناتینگهام فارست، گفت نباید با یک برد از خود بی‌خود شد.
سرپرست وزارت صمت گفت: وزیر صمت یا مسئول این وزارتخانه باید به صورت عادلانه برای همه فعالیت های صنعتی، معدنی و تجاری فعالیت کند نه اینکه تمرکز بر یک یا دو رشته فعالیت خاص داشته باشد.
دکتر کانودیا در این باره می‌گوید: «تا همین اواخر ما فکر نمی‌کردیم که چنین سیارات غول‌پیکری بتوانند دور این ستاره‌های کم‌جرم بچرخند و شکل بگیرند. به همین خاطر با پدیده‌ای بسیار نادر روبرو هستیم.»
رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی آسیب‌های موجود در روند ارجاعات کارشناسی‌های غیرقضایی، گفت: ظهور و بروز قارچ‌گونه تشکیلات کارشناسی از سوی برخی بانک‌ها و سازمان‌ها به نام «برون‌سپاری کارشناسی»، تنها به کام عده‌ای خاص بوده و چیزی جز پایمال شدن حقوق کارشناسان در پی نداشته و نخواهد داشت؛ همچنین ظهور دفاتر ارجاع کارشناسی از طرف افراد غیرکارشناس و حتی دیپلمه، از پیامد‌های این دسته از ارجاعات است.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید انتظار داریم روند اشتباهات داوری در دیدارهای اخیرمان مقابل پرسپولیس به اتمام برسد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است تیمش آنطور که باید در برابر دروازه حریفان قدرتمند نیست.
رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضائی مردم» می‌انجامد.
سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان هم مانند اساتید، پزشکان و روحانیون مصونیت ندارند؛ هیچ صنفی نباید مصونیت داشته باشد. برخورد محترمانه با حفظ جایگاه و شئون اجتماعی لازم است. به طور مثال، دادگاه ویژه روحانیت در کشور وجود دارد که با روحانیون متخلف برخورد می‌کند و برخی از این برخورد‌ها بسیار جدی است.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نباید استعدادهایی که در المپیاد دیدیم با یک بازی ناپدید شوند.
اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
آیت الله نوری همدانی گفت: امروزه تبلیغات فراوانی در صدا و سیما پخش می شود و حال آنکه وقت مردم محترم است و این خود نوعی ظلم به مردم است، صدا و سیما باید واقعیت ها را بیان کند و سبب رشد فرهنگی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی شود.
وزیر خارجه مجارستان امروز در دومین روز از برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو در بخارست هشدار داد: ناتو نباید به یک بلوک ضدچینی تبدیل شود.
جان هردمن، سرمربی کانادا، می‌گوید با وجود حذف شدن تیمش از جام جهانی قطر به خاطر عملکرد بازیکنان کانادا در دو بازی اول خود در این جام به آنها افتخار می‌کند.
تصمیم برای بازی کردن بیرانوند بعد از این مصدومیت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشت و تصویر آسیب دیدگی دروازه بان ایران، به سرعت منتشر شد.
یک موسسه آسیبهای مغزی از ادامه کار علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران مقابل انگلیس بعد از مصدومیت انتقاد کرد.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه واشنگتن نباید حتی یک دلار هم به کی یف کمک کند، گفت: تمرکز باید بر روی مشکلات داخلی آمریکا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ