ترکیه طرح سپرده لیر محافظت شده با FX را به مدت یک سال تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواص شیمیایی منحصر بفرد آب، چربی‌ها، پروتئین‌ها و قندها با هوا ترکیب می ‌شوند و مخلوط جامد، مایع و گازی که ما می ‌شناسیم و دوست داریم به دست می آید.
پیش از انقلاب نوسنگی، نخود فقط در جنوب شرقی ترکیه رشد می‌کرد؛ منطقه‌ای که از شدت سرسبزی شاید الهام‌بخش افسانه باغ عدن باشد. امروزه نوادگان نخود در سراسر جهان رشد می‌کنند. اما پرسش مهم این است که نخود چگونه به وجود آمد. پاسخ این پرسش روشن نیست.
کارشناسان معتقدند که دولت برآمده از حزب عدالت و توسعه، برنامه ویژه ای برای گذار از بحران اقتصادی ندارد و ترکیه؛ در آخرین دوره ریاست جمهوری اردوغان، شرایط سختی را سپری خواهد کرد.
سلبریتی‌ها و سوپراستارهای ترکیه در انتخابات اخیر، نقش مهمی ایفا کردند اما به قطبی‌سازی جامعه روی نیاورده و برآیند مجموع رفتارهایشان، بیانگر سطح بالایی از پختگی، آگاهی و مسئولیت‌پذیری بود.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
ایران باید تلاش کند از طریق روسیه روابط‌اش با آذربایجان را بهبود بخشد. ایران باید از نفوذش در آذربایجان استفاده کرده و این تنش را بهبود ببخشد. در این زمینه ضروری است که نیم‌نگاهی به نقش میانجی‌گرانه ترکیه و روسیه نیز داشته باشیم
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
وضعیت دینداری در جامعه ترکیه، چگونه است؟ چند درصد از مردم این کشور نماز می خوانند و روزه می گیرند؟ تعداد خانم های باحجاب و بی حجاب چقدر است؟ کدام مذهب اسلامی بیشترین پیرو را دارد؟
محسن پاک‌آیین معتقد است که انتخابات پیش روی ترکیه اثرچندانی بر موضع جمهوری آذربایجان در قبال ایران نخواهد داشت. وی می‌گوید: «بعید است که نتیجه انتخابات ترکیه اثری بر مواضع الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان داشته‌باشد. مواضع آقای علی‌اف از اختلافات جمهوری آذربایجان با جمهوری ارمنستان منبعث می‌شود. جنگ اصلی بین آذربایجان و ارمنستان است، کشور‌ها و بازگیران دیگر می‌توانند نقشی داشته‌باشند، اما تا باکو و ایروان نخواهند مسائل خودشان را حل کنند، به‌طور طبیعی کشور‌های پیرامونی هم تحت تاثیر اختلافات آن‌ها قرار می‌گیرند.»
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که تحت لوای سران الیزه همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
در حالی که پس لرزه‌ها معمولا به طور قابل توجهی کوچک‌تر از شوک اصلی هستند، اما می‌توانند عواقبی به همان اندازه ویرانگر داشته باشند چرا که زیرساخت‌ها در اولین زلزله آسیب دیده اند و ممکن است تلاش‌های امداد رسانان برای نجات زلزله زدگان را با مشکل مواجه سازند.
قلی‌زاده چگونه از زلزله ۴صبح ترکیه جان سالم بدر برد؟
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس بدون مهاجم گل می زند اما این تیم همچنان نیاز به مهاجم تخصصی دارد.
پس از فروکش کردن آتش جنگ درگیری‌ها در سوریه و کنترل دمشق بر بیشتر مناطق این کشور، شمال، شمال غرب و جنوب سوریه دستخوش دست اندازی و رقابت کشورهای ترکیه و آمریکا بر مناطق نفت خیز این کشور شد.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز، تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی بورس؟، پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ آبان، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۲۱ آبان، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع شکام ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ریکاردو ساپینتو از مسئولان باشگاه درخواست اردوی تدارکاتی کرده اما هنوز مشخص نیست این اردو چگونه و در چه کشوری برگزار شود.
در آینده، غرب می‌تواند انتظار داشته باشد که طرفین ثالثی مانند ترکیه میانجی گری کنند این موضوع باعث می‌شود تا بی علاقگی روسیه به نهاد‌های بین المللی تثبیت شود و پلتفرم‌های جدید تحت رهبری روسیه به پایگاه‌های دائمی دیپلماسی تبدیل شوند.
با نگاهی که به مواضع رهبران ترکیه می توان به تغییر لحن آنها در قبال سوریه پی برد اما اینکه دمشق چه رویکردی در پیش خواهد گرفت، ذهن تحلیلگران امور را به خود مشغول کرده است.
ترکیه همواره سعی کرده است ضمن حفظ روابط نظامی-امنیتی خود با طرف های بلوک عضو بلوک غرب بویژه رژیم صهیونیستی، تبدیل به بازوی اجرایی پیمان آتلانتیک شمالی در منطقه اوراسیا شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: غرب در هراس است چگونه زمستان پیش رو را با افزایش قیمت‌ها سپری کند.
در این مدت بالغ بر ۲.۴ میلیارد دلار ایران به عراق کالا صادر کرده که بیان دیگر در هر ماه ۶۰۰ میلیون دلار صادرات انجام شده، در حالی که این رقم در سال گذشته ماهانه ۷۵۰ میلیون دلار بوده است، در این زمینه شاهد هستیم که ماهانه ۱۵۰ میلیون دلار از صادرات ایران به عراق کم شده است.
تحلیلگر برجسته جهان عرب در یاداشتی با اشاره به موافقت اردوغان با آغاز روند آشتی با سوریه، به بررسی زوایای این مساله از جمله نقش پوتین در دست کشیدن رئیس جمهور ترکیه از لجاجت اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ