سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین المللی، در تنظیم روابط خارجی خود مستقلانه عمل کرده و از کسی اجازه نمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به تهران با رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیدار کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی عدم پایبندی شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه، در نامه‌ای به به این شرکت هشدار داد.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
با همه ی چالش ها در مسیر آماده سازی تیم نوجوانان ایران، این تیم آماده ی صعود به جام جهانی است.
مرندی با تأکید بر اینکه توافق هسته‌ای باید به گونه‌ای تنظیم شود که مجال تقلب در آن وجود نداشته باشد، گفت: رافائل گروسی، مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «مستقل» نیست.
سران ایران و عمان برای تقویت روابط بین دو کشور و پایه‌گذاری چارچوبی جهت حفظ و استمرار آن، از مسئولان خواستند اقدام لازم برای تنظیم سند همکاری‌های راهبردی در زمینه‌های مختلف را انجام دهند.
رئیس‌کل بانک مرکزی از توسعه روابط پولی با روسیه سخن گفته و تاکی کرد: هر دو بر سر توسعه‌ی روابط پولی مشترک اتفاق نظر جدی داشتیم و بر همین اساس نقشه‌ی راه عملیاتی را تنظیم کردیم.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
مایکروسافت با انتشار آپدیتی جدید به حل مشکل تنظیم ساعت نیز پرداخته است.
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
تمام بند‌های بیانیۀ مشترک و به‌خصوص ادبیات به کار گرفته شده در تنظیم آن، با لحن بسیاری از اظهارنظر‌های داخلی در ایران شباهتی نداشت به‌طوری‌که اشاره به نام «اسرائیل» نیز از چارچوب ممنوعه خارج شده و «آرمان فلسطین» به «حق تعیین سرنوشت مردم آن» محدود شده بود.
حائری در کانال خود می‌نویسد که ایران در شروع جنگ مقصر است و با نقل خاطره ابراهیم یزدی تمام بار شروع جنگ را بر دوش امام خمینی می‌گذارد.
وزیر امور خارجه: بازگشت روابط ریاض با تهران را به حالت طبیعی هم به نفع دو کشور و هم به نفع منطقه می‌دانیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو و تعامل با عربستان سعودی استقبال کرده و با نقش‌آفرینی عراق پیشرفت خوبی در پنج دور گفت‌وگوهای قبلی داشته‌ایم و اکنون در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها هستیم.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران از خرید و عرضه پیاز جهت تنظیم بازار با توجه به مصوبات قرارگاه منیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی از دستگاه‌ها مشورت کافی با رؤسای تشکل‌های صنفی ندارند؛ به عنوان مثال نماینده‌ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سفیر اسبق ایران در فرانسه می‌گوید: سیاست همسایگی ما چه در ارتباط با شورای همکاری با خلیج فارس و چه در خصوص روابط با عربستان و ترکیه، هیچکدام آنچه را که می‌بایست به عنوان یک دستاورد بزرگ در روابط تنظیم می‌شد را نشان نداده است. بر این اساس همچنان در تدارک این هستیم که یک راهی پیدا کنیم تا با کشور‌های منطقه تنها صحبت کنیم، دیگر پیشرفت روابط که به کنار.
در دوران معاون اولی رابطه دوستی و برادری به حد ارتباط منظم و موثر کاری و سیاسی هم رسید. درباره وضعیت سیاسی کشور، اصلاحات و تنظیم روابط نیرو‌ها با رهبری گفتگو‌های راهبردی و کاربردی داشتیم. او در این ارتباطات در پی گشایش فضای سیاسی و حل محدودیت فعالیت‌ها و شخصیت‌ها و جریان‌هایی بود که همیشه در اندیشه ایران و اسلام بوده‌اند، افسوس که شهادت نابه‌هنگام او تلاش‌هایش را ناتمام گذاشت.
رئیس جمهور فرانسه گفت که نقشه راهی برای همکاری تنظیم شده که از ماه آینده آغاز می‌شود و شامل پروژه‌های مهمی در عرصه آب و برق و گاز و توسعه اقتصادی است که همه این‌ها به کاهش وابستگی عراق به ایران می‌انجامد.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: مهمترین وظیفه این سازمان، تنظیم بازار است که باید با کمک تشکل‌ها به یاری کشاورزان برویم.
نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان،به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.
علی‌محمد نمازی گفت: روسیه می‌خواهد ایران را کنترل کند و به نوعی از ایران در تنظیم روابطش با غربی‌ها به عنوان اهرم فشاری استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ