ساعاتی پیش از شروع مسابقه فینال جام جهانی، نیروی هوایی کشور قطر پروازهای نمایشی را روی آسمان شهر لوسیل انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل آ ا ک آتن است.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
این هواپیما اولین بار در نوامبر ۱۹۹۳ هنگامی که قابلیت های پروازی آن در مقابل تماشاگران در دبی به نمایش گذاشته شد، به پرواز درآمد. پس از آن در تظاهرات دیگری در برلین و پاریس پرواز کرد. به دنبال آن، دولت روسیه این هواپیما را برای صادرات در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ انتخاب کرد.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
تصاویری تماشایی از پرواز شبانه بر فراز تهران از نمایی متفاوت را ببینید. منبع: چندثانیه
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
مدافع برزیلی استقلال با ارائه بهترین نمایش خود از زمان پیوستن به این تیم، آبی‌ها را در جام حذفی نگه داشت.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فضاپیمای ۲۴ در روز پنجشنبه (۱۵ دسامبر) یکی از شش موتور خود را برای حدود هفت ثانیه روشن کرد. اسپیس‌ایکس به انجام آماده‌سازی‌های لازم برای اولین پرواز آزمایشی مداری موشک استارشیپ مریخ ادامه می‌دهد.
دروازه‌بان 35 ساله فرانسه بهترین نمایش ممکن را در بازی نیمه نهایی مقابل مراکش انجام داد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی قطر از گروه B به مصاف تیم ملی فوتبال ولز رفت. در این دیدار تیم ملی ایران نمایشی بی نظیر ارائه کرد که حاصل آن دو گل از روزبه چشمی و رامین رضاییان بود تا یاران گرت بیل با شکست دو بر صفر ورزشگاه را ترک کنند.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
یک تاکسی هوایی ساخت کره اولین پرواز آزمایشی خود را در یک رویداد نمایشی شهری در جزیره ججوی کره جنوبی در روز چهارشنبه انجام داد.
مسابقات پرواز نمایشی در ایالت «نوادا» آمریکا، به دلیل سقوط یک هواپیما و مرگ خلبان آن، نیمه‌کاره ماند.
ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.
وزیر دفاع ترکیه در یک نمایش قدرت به یونان، با یک فروند جنگنده اف-۱۶ بر فراز دریای اژه پرواز کرد.
مربی تیم اهداف پروازی کشورمان گفت: اگر همین سطح از مهارتی که به دست آوردیم را در قونیه به نمایش بگذاریم، می‌توانیم به هدف و برنامه‌های خود برسیم و در قونیه فینالیست شویم.
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ