ژوروان ویه‌را، سرمربی سابق سپاهان، موفقیت تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
صنعت بیمه هم مانند دیگر رشته‌های اقتصادی از مجموعه عوامل اقتصادی تأثیر می‌گیرد. شرایط کلان اقتصاد بر این صنعت تأثیر گذاشته و چه‌بسا پیش‌بینی‌پذیری را برای صاحبان صنعت بیمه دچار اختلال می‌کند. صنعتی که وظیفه‌اش کاهش ریسک ناشی از فعالیت‌های اقتصادی یا بلایای طبیعی برای مشتریان است، خود با ریسک‌های ریز و درشت و متنوعی مواجه است که باید برای مدیریت آنها برنامه داشته باشد.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
محمد نصرتی می‌گوید تراکتور با روند فعلی مدعی قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
صالح مصطفوی گفت که استقلال در لیگ از پرسپولیس بهتر بود و آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند.
گروهی از محققان روشی برای تولید ارزان قیمت شبیه سازهای سر آکوستیک ابداع کرده اند. آنها می توانند شیوه ورود و فراوری صوت را به خصوص در محیط های پرسروصدا مانند مهمانی اندازه گیری کنند.
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش در همه زمینه ها از پرسپولیس بهتر بوده و آنها هنوز شانس قهرمانی دارند.
میکل آرتتا معتقد است که منچسترسیتی تیم برتر میدان بود و استحقاق پیروزی مقابل شاگردانش را داشت.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها با همراه اول سابقه همکاری دارند و بهتر است تعامل در این خصوص ایجاد شود.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
زلاتان ابراهیموویچ، یک بار دیگر به قطر ادای احترام کرد و گفت که سیستم قطری ها بهتر از سوئد جواب داده است.
کیفیت یک کامودیتی مشخص، یکنواخت و یکسان است هر چند ممکن است از تولید کننده‌ای به تولیدکننده دیگر تفاوت اندکی وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با کامودیتی ها بهتر است که با انواع بازار و دسته بندی آنها آشنا شویم.
پرسپولیس در تبریز خوب شروع کرد و بهتر تمام کردتا امیدها را برای قهرمانی در دل هوادارانش زنده کند.
وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از طراحی سیم‌کارت‌ برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آنها از فضای‌مجازی خبر داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که لایپزیش در زمین از آنها بهتر بوده و شاید پیروزی برابر این تیم نیازمند دیوانگی باشد.
سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که پدری و گاوی، ستاره‌های فعلی آبی و اناری‌ها از زوج او و اینیستا وقتی به سن فعلی آنها بودند، بهتر هستند.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید از اخبار تمایل مالکان آمریکایی لیورپول برای فروش این باشگاه شگفت‌زده شده و معتقد است آنها برای لیورپول کارهای بزرگی کرده‌اند.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی شنبه این هفته با راهیابی ۱۷ تکواندوکار به اردوی تیم ملی برگزار شد که نکته مهم آن توجه به نوجوانان با آتیه و درخشش آنها بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده تیمش از موقعیت ها باعث پیروزی آنها در دیدار امشب برابر بارسا شد.
عبادی‌پور ادامه داد: از سال ۲۰۱۳ در لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم. یک قران نگرفته‌ایم. ما در ایتالیا جلسه ای با مسئولان FIVB داشتیم و گفتیم اما آنها فاکتور آوردند و گفتند این پول را به فدراسیون داده‌ایم. نمی‌دانم فدراسیون گرفته یا نه اما این پول حق بازیکنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ