رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی قطر را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت و از خداوند متعال برای وی سلامتی و موفقیت و برای مردم قطر بهروزی مسألت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در یکی از پیام رسان های داخلی درباره تعطیلی برخی سکوها در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور گفت: تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در عرصه گسترده اداره امور کشور طبیعی است، اما پیگیری موارد اختلافی باید از مبادی قانونی و حقوقی و به دور از حاشیه‌آفرینی و ارسال پیام اختلاف باشد.
وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفتگو با المیادین به بررسی پیام های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به ونزوئلا پرداخت و گفت: ایران با ونزوئلا و کوبا اشتراکات زیادی دارند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدن ایشان را تبریک گفت.
نائب امیر کویت در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
امیر دریادار حبیب الله سیاری طی پیامی درگذشت برادرِ علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر پیشین امور خارجه کشور را تسلیت گفت.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی کویت را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم اعظم (عالیه) روحانی» همسر مکرم شهید گرانقدر «آیت اللّه مرتضی مطهری» را تسلیت گفت.
منابع قطری از پیام مکتوب امیر این کشور به رئیس یک کشور واقع در شمال آفریقا خبر دادند.
امیر قطر در پی وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه و جان باختن هزاران نفر، به رئیس جمهور این کشور پیام تسلیت فرستاد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار پیامی، با مردم مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.
معاون اول رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه به نخست وزیر سوریه و معاون رئیس جمهور ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها در حادثه زلزله اخیر را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران سوریه و ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها را در حادثه زلزله اخیر تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به مسقط، پایتخت عمان گفت: پیام آیت الله رئیسی را تقدیم سلطان عمان خواهم کرد.
رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی قطر را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت و از خداوند متعال برای وی سلامتی و موفقیت و برای مردم قطر بهروزی مسألت کرد.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه کشورمان، مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ