پاسخ مبهم و دوپهلوی سرپرست فدراسیون فوتبال بر شایعات و حاشیه‌های موجود دامن زد و اکنون این سؤال وجود دارد؛ در ذهن سرپرست فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از میان گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال دکتر قریب و میرشاد ماجدی مسوولیت قبول نکردند و خطیر بر سعید آذری ترجیح داده شد! سرپرست جدید آبی‌ها، اکنون مشاور مهدی تاج است، کسی که هواداران روزهای اخیر تصویرش را پاره کردند! خطیر معرف استراماچونی در استقلال بود
ماجدی نپذیرفت، مشاور تاج سرپرست باشگاه استقلال شد / قانون سقف بودجه علیه صاحبش!
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
اثر «نشسته روی پل» به علت نوع متریالش که از جنس برنز است، از ارزش مادی بالایی برخوردار است که همین امر اثر را به سوژه مناسبی برای سارقان بدل می‌سازد. با این حال گویا از این مجسمه که روی مسیل خیابان شهید مجتبایی (سیمرغ) در سیدخندان نصب شده بود، حفاظت خاصی صورت نمی گرفت و همین امر کار را برای سارقان راحت ساخته بود.
میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری، دو مدیر فدراسیون فوتبال در کنفرانس فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردند.
شرایط سنی بازیکنان در رده های سنی مختلف برای فصل 1403-1402 از سوی دبیرکل فدراسیون به هیئت‌های فوتبال استانها ابلاغ شد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران به عضویت کمیته فنی کنفدراسیون آسیا درآمد.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، پس از مصدومیت در مسابقه شب گذشته تیمش، برای انجام معاینات و مداوا به بیمارستان منتقل شد.
میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان می گوید؛ هدف تیم ملی جوانان در جام ملت ها قهرمانی آسیا است.
جامعه ما وارد عصر مدرن شده است حداقل از منظر عینی و سخت‌افزاری و مادی چنین هستیم، چون فقط در عصر مدرن است که شهر‌هایی با جمعیت میلیونی وجود دارد. ولی به لحاظ ذهنی به ویژه مدیریتی همچنان در محیط و قالب سنتی هستیم. نظام بروکراتیک و کارشناسی را که لازمه دنیای جدید است، نمی‌شناسیم و همچنان، چون مدیران پیشامدرن رفتار می‌کنیم. مرز میان امر کارشناسی و مدیریتی را نمی‌شناسیم و گمان می‌کنیم، کسی که مدیر شد، حتما کارشناس هم هست. از نظارت نیز گریزانیم.
مشهد ـ مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز شهری منجر به وقوع انفجار و تخریب دیوار یک مسجد در بلوار هدایت مشهد شد.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
سفیر اسبق ایران در آلمان اعتقاد دارد اگر ایران مستقیما با امریکا وارد مذاکره شود، احیای برجام در دسترس خواهد بود در غیر این صورت امید چندانی به توافق نیست.
ماجدی: کی‌روش فعلا فقط کار مدیریتی کرده
میرشاد ماجدی، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امروز در دفتر هم‌بازی قدیمی‌اش حضور یافت.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس جهت پیگیری امور جاری فدراسیون در تهران خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۶۱ تن از ایشان وخیم است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ