ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه ای در استان خبر داد و گفت: چهار سارق در این خصوص دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضا این باند خبر داد.
شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۶۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
دادستان تهران گفت: برای اعضای باند جرایم خشن که به صورت مسلحانه از طلافروشی‌های تهرانپارس سرقت می‌کردند و موجب ایجاد رعب و ناامنی می‌شدند؛ در دادستانی تهران، کیفرخواست صادر شده است.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری و انهدام باند چهار نفر سارقان مسلح جاده‌ای و کشف خودرو مسروقه خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرایم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شدند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت احشام در دامغان خبر داد و گفت: پنج عضو این باند دستگیر و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.
اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان از انهدام اعضای باند سارقان حرفه‌ای گاوصندق‌های منازل اهواز به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در استان تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری دو سارق خبر داد که از شهروندان زورگیری می کردند.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان شوش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی از آنان کشف شد.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به ۲۳۳ فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ