اگر نوشیدنی‌هایی مانند آب‌میوه یا نوشیدنی کافئین‌دار با دارو مصرف شود با کاهش اثربخشی دارو‌های خاص، سلامت انسان را به خطر می‌اندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
ژوزه مورینیو می‌گوید بر خلاف هواداران رم که با آنها رابطه‌ای فوق‌العاده برقرار کرده هرگز نتوانسته بود با هواداران تاتنهام ارتباط بگیرد.
نه هرگز به جدایی از فاینورد فکر نمی‌کنم. اصلاً چرا باید از فاینورد بروم؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این تجربه مهمی برای من خواهد بود.
نوشیدن زیاد آب و هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز می‌تواند سلامت کلی بدن را بهبود ببخشد. این مسئله در روز‌های گرم سال اهمیت بیشتری دارد و بهتر است هیدراتاسیون را به یک عادت روزمره تبدیل کنید.
ژوزه مورینیو به دلیل رفتارش در فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شد. باشگاه رم هم به دلیل اتفاقات این بازی با جریمه نقدی مواجه شد.
فیروز نادری گفته بود: می‌خواهم آن خاطره‌هایی که از ایران دارم و جا‌هایی را که بوده‌ام بروم ببینم، هر چند حالا احتمالاً عوض شده‌اند.
بعد از حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بارها از پروتکل فیفا برای مبارزه با نژادپرستی صحبت شده است. اما این پروتکل چیست و چه جزئیاتی دارد؟
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
ستاره خط دفاعی سپاهان شب گذشته در حال پادرمیانی بین داور و نیمکت تیمش بود.
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
طبخ در فر یکی از رایج‌ترین روش‌های طبخ و گرم‌کردن مواد غذایی است. این روش نسبت به سرخ‌کردن در روغن ارجحیت دارد، اما باید دانست که در مورد بعضی از خوراکی‌ها توصیه نمی‌شود، زیرا تغییراتی در ساختار و طعم آن ایجاد می‌کند.
آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا و بازیکن فعلی ویسل کوبه ژاپن، شایعات پیرامون خرید داوران توسط بارسا را رد کرد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، از این باشگاه در برابر اتهامات وارد شده به آنها در روزهای اخیر حمایت کرد.
چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب و قدیمی در میان خانواده‌های اصیل ایرانی است که نوشیدن آن قواعد خاص خودش را دارد.
نیم فصل دوم سنگینی پیش رو داریم و انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران و مدیران بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
انگلیس قصد دارد در لیگ برتر قانونی را اجرا کند که بازیکن مشکوک به ضربه مغزی، تا اعلام نهایی کادرپزشکی، به صورت موقت تعویض شود.
نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، دوست دارد دیدیه شان به کارش در این تیم ادامه دهد.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
بر خلاف لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به همگاری در خط حمله با دو ستاره دیگر ندارد.
فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا، اعتقاد دارد که محمد صلاح می‌توانست در سال‌های اخیر برنده توپ طلا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ