دانشجوی دکتری حقوق بین الملل دانشگاه تهران نکات و ابعاد جدیدی درباره حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
بعد از خداحافظی اینستاگرامی مریم ایراندوست با سپاهان، حالا ابعاد جدیدی از این قطع همکاری مشخص شده است.
در ادامه جنجال موسوم به پرونده نگریرا در فوتبال اسپانیا فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید به همدستی با دادستانی کل این کشور برای جاسوسی از بارسلونا متهم شدند.
مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: در حالی که تیم ملی بعد از جریانات روزهای گذشته شرایط روحی، روانی مناسبی نداشت، حضور دکتر سجادی در خانه تکواندو همانند یک بمب انرژی زا عمل کرد.
عدم پرداخت حق آبه هیرمند این روز‌ها به مسئله‌ای نگران‌کننده تبدیل شده؛ این موضوع، اما با هشدار رئیس جمهور کشورمان به طالبان و واکنش این حکومت ابعاد جدیدی پیدا کرده است. کارشناسان پاسخ طالبان به هشدار اخیر ابراهیم رئیسی را توهین آمیز و تند تلقی کرده و به بررسی آن پرداخته اند.
داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران ابعاد جدیدی از فوت امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر، تشریح می کند.
برنامه فوتبال برتر به ابعاد جدیدی از رفتار و کلماتی پرداخت که ساپینتو خطاب به تیم داوری دربی به زبان آورده است.
ماجرای تنش بین اوسالیوان و حسین وفایی ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
"شبکه رای" فایل های صوتی جدیدی منتشر کرد که در آن ابعاد جدیدی از کالچوپولی را شاهد هستیم.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
فوتبال لیکس مدارکی را منتشر کرده که ابعاد جدیدی از رسوایی بارساگیت را فاش می‌کند.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
در حالیکه مسئولان وزارت صمت از پاسخ به چرایی اعطای مجوز فروش کالای ایرانی با لوگوی شرکت‌های خارجی طفره می‌روند، با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این تخلفات مشخص می‌شود!
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شب گذشته ابعاد جدیدی از غرور و خودبزرگ بینی‌اش را به نمایش گذاشت.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرد.
ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!
جامعه ایران، امروز با مجموعه بی‌سابقه‌ای از مشکلات روبه‌رو است و به‌هیچ‌وجه ظرفیتی برای اضافه‌شدن مشکل جدید به آنها وجود ندارد. متحیر می‌شویم که چگونه نظام حکمرانی، بی‌محابا، جبهه‌های بسیار پرریسک جدیدی مانند ورود به حوزه‌های فرهنگیِ شخصیِ مردم را به‌روی خود می‌گشاید و خود، داوطلبانه به ابعاد بحران‌ها می‌افزاید.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربورد بزرگی که در ورزشگاه اختصاصی این تیم وجود دارد، ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ