دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یازدهمین تقابل نمایندگانی از قاره اروپا و آمریکای لاتین است که آمار نشان می‌دهد آمریکایی ها برتر بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یازدهمین استاندارد بین‌المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو با عنوان «فناوری نانو – منسوجات حاوی نانومواد– خواص ابر آبگریز و ارزیابی دوام» منتشر شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ۱۴۰۲، با نام مقدس یاحسین (ع) توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
نماینده دائم لهستان در بروکسل امروز گفت: یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه شامل ممنوعیت عبور تریلرهای روس از مرز اتحادیه اروپا و محدودیت‌هایی علیه ۷۰ نفر است.
الاهلی مصر برای یازدهمین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا شد.
یازدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور اکثریت اعضا و با سخنرانی رییس مجلس خبرگان در تهران آغاز به کار کرد.
یازدهمین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور اعضا و به ریاست آیت الله احمد جنتی در ساختمان مجلس قدیم در حال برگزاری است .
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای از برگزاری یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در تاریخ های دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.
یازدهمین نشست هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در موزه دفاع مقدس برگزار شد.
یازدهمین همایش «نماد مقاومت» با حضور چهره‌های سیاسی و فعالان حوزه مقاومت برگزار شد.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران گفت: یازدهمین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان چناران در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی‌ و آمار باورنکردنی ستاره اسلوونیایی خود به یک پیروزی دیگر در لیگ NBA رسید.
انگلیس با قبول شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی، از دور رقابت‌های جام جهانی 2022 کنار رفت.
پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
یازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با حضور رئیس جمهور
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه صبح امروز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) و در جوار مزار آن شهید برگزار شد.در این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خانواده شهید طهرانی‌مقدم و جمعی از مردم حضور داشتند.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم صبح امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه نظامی در ستاد نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.
در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای استقلال است.
در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای استقلال است.
«محتوای صوتی و پادکست»؛«گرافیک متحرک»؛«پویانمایی»؛ «بازی‌های تعاملی»؛ «تصاویر سه بعدی» و «واقعیت افزوده» از قالب‌های مورد پذیرش در یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد است.
یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2022 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.
محمود خسروی وفا که در انتخابات روز ششم شهریور کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را برای ریاست گرفت، یازدهمین رئیس این کمیته از ابتدای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
یازدهمین مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه و با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ