یازدهمین نشست هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در موزه دفاع مقدس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: علت رجوع به اصل هشتاد و پنج در مواردی همچون جوانی جمعیت، صیانت و یا حجاب این است که در این مجلس یک موضوعات بحث برانگیزی مطرح می‌شود و علیرغم اینکه نمایندگان می‌دانند که کار مفیدی نیست، ولی قاطبه آن‌ها در عین حال نمی‌خواهند به این اذعان کنند که کار مفیدی نیست، یعنی به نوعی شتر سواری دولادولا را با استفاده از اصل ۸۵ در مجلس یازدهم دنبال می‌کنند.
فعال سیاسی گفت: بعضی از این نمایندگان معلوم نیست با چه رویی باز می‌خواهند برای دور بعد نیز کاندیدا شوند.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به سوگ مادرش نشست.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
سایت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به طور رسمی آغاز به کار کرد.
وزیر بازرگانی عراق برای شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک با سوریه امروز به دمشق سفر کرد.
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در دولتهای یازدهم و دوازدهم نوشت: سیاست مقابله با عدم رعایت حجاب، به پلمب کردن بعضی رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری و نهایتا محدودیت در کسب‌وکارهاى خدماتى کوچک رسیده است. باید به سیاستگذاران چنین اقداماتی گفت با فشار به فعالان اقتصادی نمی‌توان به‌دنبال حل یا کاهش مسائل اجتماعی و فرهنگی بود.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
یازدهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸:۲۰ صبح امروز(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) با قرائت دستور جلسه توسط سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، کار خود را آغاز کرد.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
تیم والیبال پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر زنان به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و در صدر جدول باقی ماند.
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیروزی سایپا پیکان و سریک پیگیری شد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش پیش از مصاف با مس رفسنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات را با تسلیت به مردم ایران شروع کرد.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
روز نخست از یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان آسیا با کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و دو برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ