براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود ناراحتی از شرایط فعلی قول بهتر شدن وضعیت تیمش را داد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده سرقت از اموال صندوق بانک ملی گفت: 14 هزار صفحه اسناد این پرونده در دادگاه است و 28 متهم دارد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
بخشدار مرزن آباد شهرستان چالوس گفت: با تلاش مجموعه عوامل راهداری و بسیج تجهیزات مربوط در ۲۴ ساعت گذشته ۲ پل موقت که در طغیان رودخانه آسیب دیده بود، ترمیم و راه ارتباطی ۱۵ روستای منطقه برقرار شده است.
نخست وزیر سابق میلان در 48 ساعت گذشته واکنش خوبی به روند درمان بیماری سرطان خود نشان داده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت گفت: سرعت بهبود وزیر روزش خیلی قابل قبول است ، کاملا صحبت می کرد و حواسش جمع بود و قدم میزد.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
ارزش بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح آخرین وضعیت ماهواره خیام گفت: کالیبراسیون تصاویر خیام با سرعت در حال انجام است.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
به گفته مسئولان ایران آنچه که باعث بیشترین مشکلات برای زوار مانده در مرز‌ها شده است، ضعف امکانات زیرساختی در کشور عراق است، با اینحال از مردم خواسته شده است تا حداقل برای ۴۸ ساعت هیچ فردی به سمت پایانه‌های مرزی ایران و عراق سفر نکند.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر فرایند تحویل اقلام مکشوفه به مالباختگان در حال انجام است.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ