سمنان- نایب رئیس فدراسیون شطرنج بابیان اینکه به دنبال ارتقاء این ورزش بین زنان روستاهای محروم از سال جدید میلادی هستیم، گفت: نیمی از شطرنج‌بازان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان توانست به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کند.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر قزاقستان برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای کاپ آسیا صعود کردند.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر قزاقستان به مرحله نیمه نهایی رقابتهای کاپ آسیا صعود کردند.
مسابقات تیمی تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو کشور چین بامداد امروز با صعود تیم مردان و حذف بانوان پیگیری شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با شکست هندوستان، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با شکست هندوستان، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با برتری در دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان،  به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.
تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با پیروزی‌های دوم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.
تیم‌های تیروژ حیات کردستان و شهرداری گرگان در بازی اول از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان پیروز شدند.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: بسکتبال با ویلچر بانوان را تقویت کردیم و در پی این اقدامات تیم ملی بانوان را برای دیدارهای تدارکاتی راهی ترکیه خواهیم کرد.
رنکینگ جدید فدراسیون جهانی حکایت از سقوط همه بازیکنان ایران در هر دو بخش مردان و بانوان دارد به جز نیما عالمیان؛ این بازیکن که در رنکینگ قبل 40 پله سقوط داشت اینبار 44 پله صعود داشته است.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان گفت:۵۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با برخی از بانوان منتخب کشور تاکید کردند: در قضایای اخیر چه کسانی در مقابل فراخوان‌ها ایستادگی کردند؟ همین‌ها که حجاب نیمه کاره دارند زدند توی دهن تبلیغ کننده و فراخوان فرستنده.
باید توجه کرد که بانوان نیمی از جامعه انسانی هستند که باید توانایی آن‌ها در اهدای خون را یادآوری کنیم. شرایط عمومی اهدای خون مانند سن، وزن، فشار خون، درجه حرارت، نبض و ... در حوزه اهدای خون در بانوان و آقایان یکسان است. برخی جوامع اهدای خون را یک عمل مردانه می‌پندارند. این در حالی است که بانوان نیمی از جمعیت‌های سالم و مناسب در زمینه اهدای خون هستند و می‌توانند جزو اهداکنندگان مستمر خون باشند.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به نخستین برد خود در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
یکی از روز‌های خیلی خوب هواداران است، چون اولین حضور بانوان است. امیدوارم خانم‌ها با رفتاری که از خود به نمایش می‌گذارند موقعیتی را فراهم کنند که از این به بعد نیمی از ورزشگاه را با حضور آن‌ها به میدان برویم.
این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.
تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با متحمل شدن شکست برابر ازبکستان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی بازماند.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها، مردم حق دارند تحت تأثیر شایعات افزایش نرخ بنزین قرار گیرند اما به پشتوانه اسناد رسمی، قاطعانه می‌گویم که افزایشی در کار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ