باشگاه سپاهان توضیحاتی درباره بحث ممنوع الخروجی «گئورگی گولسیانی» مدافع سابق خود که در پرسپولیس حضور دارد، ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تالار مشاهیر WWE اج، بعد از پایان پخش زنده اسمکدان، پیامی مهم به حاضرین در ورزشگاه داد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امکان تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر ایران وجود دارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد از ابتدای مهرماه سال جاری، چک‌های قدیمی فقط در شعب بانک صادرکننده دسته چک پذیرفته می‌شوند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش دلاری بورس چقدر شد؟، پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ، پیش‌ بینی بورس فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | روند بازار تغییر خواهد کرد؟، مجمع کاما ۱۴۰۲ | چه میزان سود تقسیم شد؟، آشنایی با صندوق های طلا + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اعضای انجمن ورزشی نویسان از مزایای بیمه تکمیلی صندوق هنر بهره مند می شوند
سرمربی پرسپوليس روز گذشته به تهران بازگشت و اکنون همه در انتظار جلسه مهم او با مدیریت باشگاه هستند.
سرپرست باشگاه استقلال از پایان همکاری این باشگاه با ساپینتو خبر داد و اعلام کرد به رودی سرمربی جدید آبی‌ها را معرفی خواهند کرد.
رسانه‌های عربستانی از فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو و حضور این بازیکن در الهلال استقبال می‌کنند.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته بعد از رفع مشکلات کوین یامگا و تحویل پاسپورت او برای سفر به فرانسه یک خبر مهم به تماشاگران تیم استقلال داد.
فدراسیون فوتبال از برگزاری یک دیدار مهم در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با حضور ناظر انضباطی خبر داد.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهی برای لیگ برتر فوتبال مورد تایید دپارتمان صعود مجوز حرفه‌ای آسیا قرار گرفت.
آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهی برای لیگ برتر فوتبال مورد تایید دپارتمان صعود مجوز حرفه‌ای آسیا قرار گرفت.
یکی از منابع نزدیک به رئال مادرید خبر داده که مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که آماده هستند تا با یک شرط بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
سخنگوی باشگاه استقلال از برگزاری جلسه ای مهم درباره مساله تماشاگران خبر داد.
سخنگوی باشگاه استقلال از برگزاری جلسه ای مهم درباره مساله تماشاگران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ